Beantwoord

VoLTE activeren op mijn nummer

  • 11 July 2021
  • 4 reacties
  • 100 Bekeken

Zouden jullie even kunnen controleren of VoLTE actief staat op mijn nummer? Ik beschik over een smartphone die dit zou moeten ondersteunen en de nodige instellingen staan op mijn telefoon goed, maar wanneer ik bel heb ik de indruk dat het niet werkt. Ik zie ook nergens een VoLTE icoontje verschijnen bovenaan het scherm terwijl dit wel zou moeten denk ik.

Ik heb alvast mijn telefoonnummer ingevuld bij mijn forumprofiel hier. Een klantnummer kon ik wel niet invullen want als Pay and Go klant vond ik dat nergens terug...

icon

Beste antwoord door YorickP 14 July 2021, 14:24

Bekijk origineel

4 reacties

De proximus forummedewerkers kunnen dit morgen natrekken of VoLTE op dit nummer actief staat en inderdaad als alles in orde is zou je het VoLTE icoontje moeten zien staan.

@YorickP Hebben jullie ondertussen al tijd gehad om dit even na te kijken? 

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb de optie geactiveerd op het abonnement, het zou mogelijk 2 uur kunnen duren vooraleer de wijzigingen actief staan. Best wordt het toestel binnen een 2tal uur herstart.

Bedankt voor de hulp! Heb het net even uitgetest en het werkt perfect, de geluidskwaliteit is via VoLTE duidelijk vele malen beter in vergelijking met hoe ik tot nu toe op de ‘klassieke’ manier belde. Wat een upgrade!

Nu is het enkel nog wachten totdat jullie VoWiFi ook beginnen uitrollen voor andere smartphones dan enkel die van Apple en Samsung en dan ben ik helemaal tevreden :wink:

Reageer