Vraag

VoLTE activeren

  • 28 January 2023
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

Beste,

Ik heb iPhone 14 en probeer VoLTE te activeren omdat ik regelmatig dingen moet opzoeken terwijl ik aan het bellen ben. Alleen kan ik dit nergens activeren, dit staat nergens in instellingen. Moet/kan dit eventueel geactiveerd worden? 

Met  vriendelijke groet


1 reactie

@tamino  op de PX site staat er dit voor de iPhone 14

VoLTE activeren | Proximus :
VoLTE (4G Bellen) maakt het mogelijk om te bellen via het 5G/4G-netwerk. Het gebruik van deze technologie verbetert de geluidskwaliteit en de stabiliteit van telefoongesprekken.VoLTE is standaard ingeschakeld op iPhones die compatibel zijn met 5G (iPhone 12-serie en later) en bijgewerkt zijn met de laatste iOS-versie.Zorg ervoor dat je de nieuwste functies van iOS hebt door het software-updates menu op je Apple iPhone 14 te controleren.
Handleiding: Software update

Maar het kan dat aan de kant van PX dit nog moet geactiveerd worden.

Dus omdat de PX forummedewerkers dit maandag zouden kunnen natrekken/activeren:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden bv het telefoonnummer van betreffens toestel), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".

 

Reageer