Beantwoord

VoLTE activeren?

  • 5 september 2018
  • 9 reacties
  • 1115 Bekeken

Ik heb een OnePlus 5t die volledig up to date is en voLTE aankan.
Ik krijg de voLTE optie helaas niet aan?

Komt dit doordat Proximus specifiek een model moet accepteren of heeft dit te maken met een fout in mijn gsm?

Waarom zou een 'onbekend' model geen gebruik kunnen maken van voLTE?
icon

Beste antwoord door Martin 24 februari 2019, 19:54

One note staat er nog niet tussen ook
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_volte_config/particulieren/support/mobiele-telefonie/gsm-en-sim-kaart/gsm-instellen/hoe-bellen-via-4g.html
Bekijk origineel

9 reacties

Proximus valideert dit per toestel vooraleer VoLTE geactiveerd wordt.
volte compatible toestellen vindt je hier
https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_volte/particulieren/discover/news/uit-eerste-hand/volte.html
En moet dit telefonisch geactiveerd worden?
Badge
Beste
Ik heb een one plus 5 maar ik zie nergens voLTE heb al contact opgenomen om een privébericht te zenden maar heb geen reactie blijkbaar moet ik bellen naar de centrale om te activeren? En moet ik een hogere abonnement hebben of hoe zit het in mekaar?
TUI: ik heb een P&G dus geen abo en daar niks speciaals voor moeten doen, gewoon in de setting van de smartphone VoLTE aan gezet.
Dit zowel voor een galaxy note 8, Huawei en een iPhone smartphone
Badge
Beste Martin
Maar ik zie nergens settings staan om voLTE aan te zetten vindt het raar terwijl dat ik zeker weet dat me one plus voLTE aan kan
Badge
Beste
Ik heb wel verborgen instelling maar ik krijg het niet ingeschakeld
One note staat er nog niet tussen ook
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_volte_config/particulieren/support/mobiele-telefonie/gsm-en-sim-kaart/gsm-instellen/hoe-bellen-via-4g.html
Badge
Best
Ja misschien wachten tot de volgende update toch bedankt
Ik beschik over een oneplus 5, de optie die hierboven besproken is staat bij mij wel aan. Maar toch geen VoLTE, hoe kan ik laten controleren of dit geactiveerd is op mijn sim?

Reageer