Beantwoord

Voicemail uitschakelen

  • 23 January 2021
  • 40 reacties
  • 4440 Bekeken

Net zoals zovelen heb ik nu al herhaaldelijke keren proberen de voicemail van mijn nummer uit te schakelen en ook voor mij lukt dit niet...Na de twee uur is de voicemail telkens opnieuw weer aangezet. Ik hoop dat ik net zoals zovelen langs deze weg uiteindelijk toch geholpen kan worden.

 

icon

Beste antwoord door Luc.M 26 January 2021, 15:24

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

40 reacties

Reputatie 1

eindelijk staat mijn voicemail af!!! Bedankt Tina :thumbsup: Toppertje!

Reputatie 7
Badge +3

@Koen 1 

voicemail is verwijderd.

groetjes

Tina

Het is in orde hartelijk dank ! 

Reputatie 7
Badge +3

@Sky6

Geen reactie mer van jou? Is het niet meer nodig?

we hebben nog verder gezocht… gaat het over een prepaid nr eindigend op 254?

Graag bevestigen en invullen in je forum profiel

met dank

Groeten

Tina 

Reputatie 7
Badge +3

@Koen 1 

beste,

kan je aub in je profielgegevens alles aanvullen ? klantgegevens en gsm nr waar het over gaat ?

Dan kunnen we dit nakijken

Ter info:  Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

En laat ons iets weten als t ingevuld is….

Vriendelijke groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@StoffelKd 

het nummer in je profiel is gelinkt aan een werkgever ?

Daar kunnen wij dan niet aan…. Sorry. 

Je bedrijf heeft normaal een eigen contactpersoon bij proximus… probeer je via die weg ?

als het om een ander nummer gaat, mag je dat daar veranderen ? klantennr toevoegen ? 

groetjes,

Tina

 

bedankt voor de reactie, het nummer is idd via werkgever; Ik zal via die weg proberen!

 

groetjes

Kristof

Reputatie 7
Badge +3

@Lut Hoornaert   Dag Lut, de voice mail zou nu uitgeschakeld zijn voor dit nummer. Groetjes Luc

@Lut Hoornaert   Dag Lut, de voice mail zou nu uitgeschakeld zijn voor dit nummer. Groetjes Luc

Dit is schitterend gelukt, bedankt… mijn ma zal gelukkig zijn.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Flor61 ik heb het nodige gedaan, dit zou binnen een viertal uurtjes in orde moeten zijn. Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@leo.600123 De voicemail werd uitgeschakeld. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@dcoomam ik doe het nodige voor deze 2 nummers. Groetjes Luc

Heel hartelijk bedankt voor jullie hulp, jullie zijn schatten. Wat anderen niet kunnen lossen jullie in één twee drie op. Ik wens jullie allemaal een hele goede gezondheid en veel plezier en geluk in t nieuwe jaar. Nogmaals bedankt. Grt Marianne

 

Reputatie 7
Badge +3

@dcoomam  Namens het hele team, dank je wel Marianne :wink:

 

FYI: inderdaad wordt hier op het forum nog gemeld door anderen maar net zoals de proximus forummedewerkers dit ook geregeld hebben voor deze klanten zullen ze dit voor u ook wel verder in orde brengen als ze maandag hier terug langskomen op het forum.

Reputatie 7
Badge +3

@Sky6 De voicemail is ondertussen gedeactiveerd.Best het toestel  eens uitzetten en terug opstarten.Groetjes,Joel

Reputatie 1

profielgegevens zijn aangepast

Ik rijg ook op geen enkele manier mijn voicemail verwijderd kunnen jullie aub helpen ?

bedankt op voorhand 

Beste, ik wil ook graag mijn voicemail afsluiten. Kan u dit in orde brengen? bedankt!

 

Graag voicemail uitschakelen. Lukt mij zelf niet want professioneel account maar ik wens geen gebruik te maken van voicemail

Reputatie 7
Badge +3

@Flor61  Dag, kun je onder je profiel laten weten voor welk nummer het gaat? Dank je wel

Reputatie 7
Badge +3

@marjoleinD  Zou je dit nummer willen vermelden onder je profiel? Dank je wel

Reputatie 7
Badge +3

@Lut Hoornaert  Dag Lut, zou u, bij de gegevens van je profiel, het mobiele nummer willen vermelden? Ik beschik op een Prepaid nummer op je naam. Is het dit wat je bedoeld? Groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +3

@Sky6  Met enkel het email adres kunnen we je niet vinden.. Dit email adres is niet gekend onder een klantnummer.

Badge

Beste,

 

Ik heb een gsm van het werk welke ik voor mijn privé mag gebruiken en waarvoor ik ook betaal (voordeel alle aard). Omdat ik ervoor moet betalen, komt de privacy-regelgeving ook in aanmerking. Daarom  blijf ik van mening dat ik als eindgebruiker zelf moet kunnen beslissen hoe ik mijn GSM instel. Volgens de privacy regelgeving valt elektronische communicatie zoals e-mails en telefoongesprekken en andere onder de privésfeer. Daarom zou ikzelf in de mogelijkeheid moeten zijn om zelf de volledige controle te hebben over de instellingen van mijn voicemail van mijn GSM van het werk. Als ik de voicemail niet langer wens te gebruiken, dan moet ik dat zonder tussenkomst van mijn werkgever kunnen uitschakelen en veranderen. Ik moet vandaag ook niet aan mijn werkgever vragen of ik met de firma wagen die ik privé mag gebruiken naar x of y mag rijden of welke muziek ik afspeel in de wagen. Bij deze hoop ik dat proximus de eindgebruiker vanaf heden volledig laat beslissen hoe deze zijn antwoordapparaat instelt of bepaalde functies uitschakelt. Het doet niets aan de abonnementskosten welke de werkgever zou moeten betalen.  Naar mijn mening mogen er geen beperkingen opgelegd worden op de GSM als de werknemer ervoor moet betalen. Je doet in uw privé wat jij wil. Uw afrekening komt bij u thuis, want uw werkgever heeft geen inzage wie je belde … privé gebeuren. De werkgever betaalt zijn deel, welke in mindering wordt gebracht in de factuur. De werknemer betaalt al de rest. Dus alles afwijkend van wat er contractueel overeengekomen werd met de werknemer. Alle andere kosten en aanrekeningen zijn voor de werknemer en dat is de verantwoordelijkheid van de werknemer. …  Ik begrijp niet dat sommige werknemers in sommige bedrijven niet eens een busticket kunnen kopen of een parkeerticket in bepaalde dorpen. Enkel omdat die nummers geblokkeerd zijn. Is zo´n GSM nog een bedrijfsvoordeel? Je loopt overal tegenaan omdat je bepaalde nummers niet kan bellen of betalingen niet kan doen. Je moet al een tweede nemen om echte vrijheid te hebben. Waarom worden werknemers  dan nog steeds belast op de gsm ls het eigenlijk geen voordeel meer is maar een beperking en een last. Compleet nutteloos wordt zo´n gsm welke je dan om 17u op stil of automatisch in slaapmodus zet. Zo denk ik erover.