Skip to main content

Net zoals zovelen heb ik nu al herhaaldelijke keren proberen de voicemail van mijn nummer uit te schakelen en ook voor mij lukt dit niet...Na de twee uur is de voicemail telkens opnieuw weer aangezet. Ik hoop dat ik net zoals zovelen langs deze weg uiteindelijk toch geholpen kan worden.

 

@Sky6 De voicemail is ondertussen gedeactiveerd.Best het toestel  eens uitzetten en terug opstarten.Groetjes,Joel


@Sky6

Geen reactie mer van jou? Is het niet meer nodig?

we hebben nog verder gezocht… gaat het over een prepaid nr eindigend op 254?

Graag bevestigen en invullen in je forum profiel

met dank

Groeten

Tina 


@Sky6  Met enkel het email adres kunnen we je niet vinden.. Dit email adres is niet gekend onder een klantnummer.


@Sky6 Kan u uw klantgegevens(klantnummer en gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel


Beste, graag voicemail uitschakelen. Lukt niet via my Proximus app. Als ook op website proximus.be. mvg Sky6 


@marjoleinD  Zou je dit nummer willen vermelden onder je profiel? Dank je wel


Graag voicemail uitschakelen. Lukt mij zelf niet want professioneel account maar ik wens geen gebruik te maken van voicemail


Het is in orde hartelijk dank ! 


Dag @Flor61 ik heb het nodige gedaan, dit zou binnen een viertal uurtjes in orde moeten zijn. Groetjes, Heidi


Is gebeurd denk ik

 


@Flor61  Dag, kun je onder je profiel laten weten voor welk nummer het gaat? Dank je wel


Ik rijg ook op geen enkele manier mijn voicemail verwijderd kunnen jullie aub helpen ?

bedankt op voorhand 


@leo.600123 De voicemail werd uitgeschakeld. Groetjes, Antonella


Maandag komt er iemand van proximus zelf hier terug langs op het forum om je verder te helpen.


Hallo, ik krijg mijn voicemail ook niet uitgeschakeld. Ik heb mijn werkgever verlaten en mijn nr. staat nu op pay&go. Ik krijg nog bericht dat het op een professional account staat. Kan mijn voicemail uitgeschakeld worden aub.


@martege In MyProximus kan een residentiële klant zich inschrijven als beheerder of gebruiker. Bij gsm-abonnementen via de werkgever zijn de rollen in MyProximus anders bepaald omdat het abonnement op naam van de werkgever staat en de eindgebruiker het abonnement vaak zowel voor het werk als privé gebruikt. Meer info via:

Hoe inschrijven op MyProximus? | Proximus → Zakelijk (meer dan 10 werknemers)

Beheerder of gebruiker in MyProximus? | Proximus

Groetjes,
Antonella


Beste,

 

Ik heb een gsm van het werk welke ik voor mijn privé mag gebruiken en waarvoor ik ook betaal (voordeel alle aard). Omdat ik ervoor moet betalen, komt de privacy-regelgeving ook in aanmerking. Daarom  blijf ik van mening dat ik als eindgebruiker zelf moet kunnen beslissen hoe ik mijn GSM instel. Volgens de privacy regelgeving valt elektronische communicatie zoals e-mails en telefoongesprekken en andere onder de privésfeer. Daarom zou ikzelf in de mogelijkeheid moeten zijn om zelf de volledige controle te hebben over de instellingen van mijn voicemail van mijn GSM van het werk. Als ik de voicemail niet langer wens te gebruiken, dan moet ik dat zonder tussenkomst van mijn werkgever kunnen uitschakelen en veranderen. Ik moet vandaag ook niet aan mijn werkgever vragen of ik met de firma wagen die ik privé mag gebruiken naar x of y mag rijden of welke muziek ik afspeel in de wagen. Bij deze hoop ik dat proximus de eindgebruiker vanaf heden volledig laat beslissen hoe deze zijn antwoordapparaat instelt of bepaalde functies uitschakelt. Het doet niets aan de abonnementskosten welke de werkgever zou moeten betalen.  Naar mijn mening mogen er geen beperkingen opgelegd worden op de GSM als de werknemer ervoor moet betalen. Je doet in uw privé wat jij wil. Uw afrekening komt bij u thuis, want uw werkgever heeft geen inzage wie je belde … privé gebeuren. De werkgever betaalt zijn deel, welke in mindering wordt gebracht in de factuur. De werknemer betaalt al de rest. Dus alles afwijkend van wat er contractueel overeengekomen werd met de werknemer. Alle andere kosten en aanrekeningen zijn voor de werknemer en dat is de verantwoordelijkheid van de werknemer. …  Ik begrijp niet dat sommige werknemers in sommige bedrijven niet eens een busticket kunnen kopen of een parkeerticket in bepaalde dorpen. Enkel omdat die nummers geblokkeerd zijn. Is zo´n GSM nog een bedrijfsvoordeel? Je loopt overal tegenaan omdat je bepaalde nummers niet kan bellen of betalingen niet kan doen. Je moet al een tweede nemen om echte vrijheid te hebben. Waarom worden werknemers  dan nog steeds belast op de gsm ls het eigenlijk geen voordeel meer is maar een beperking en een last. Compleet nutteloos wordt zo´n gsm welke je dan om 17u op stil of automatisch in slaapmodus zet. Zo denk ik erover.


@custersludo  Dag Ludo, dit zou in orde moeten zijn. Groetjes Luc


TUI: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.

Indien het nog niet gebeurd is, ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

 


hoi , ik an mij voicemail ook niet uitzetten , zou je dit kunnen inorde brengen?

gr ludo


@dcoomam  Namens het hele team, dank je wel Marianne :wink:

 


Heel hartelijk bedankt voor jullie hulp, jullie zijn schatten. Wat anderen niet kunnen lossen jullie in één twee drie op. Ik wens jullie allemaal een hele goede gezondheid en veel plezier en geluk in t nieuwe jaar. Nogmaals bedankt. Grt Marianne

 


@dcoomam ik doe het nodige voor deze 2 nummers. Groetjes Luc


@dcoomam Mijn excuses, ik had uit je bericht begrepen dat het maar om 1 nummer ging. Hiervoor werd de voicemail reeds gedeactiveerd. We doen ook het nodige voor jouw nummer. Groetjes, Heidi


heb beide nummers vermeld