Beantwoord

Voicemail uitschakelen

  • 23 January 2021
  • 40 reacties
  • 4502 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

40 reacties

Beste, ik heb dit zojuist gedaan.

Ik heb zojuist ook nog eens in ‘my proximus’ op de knop gedrukt ‘voicemail uitschakelen’

Ik hoop dat dit in orde komt… bedankt alvast voor het antwoord.

Is gebeurd denk ik

 

Beste, graag voicemail uitschakelen. Lukt niet via my Proximus app. Als ook op website proximus.be. mvg Sky6 

Reputatie 7
Badge +3

@Sky6 Kan u uw klantgegevens(klantnummer en gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Hallo, ik krijg mijn voicemail ook niet uitgeschakeld. Ik heb mijn werkgever verlaten en mijn nr. staat nu op pay&go. Ik krijg nog bericht dat het op een professional account staat. Kan mijn voicemail uitgeschakeld worden aub.

Maandag komt er iemand van proximus zelf hier terug langs op het forum om je verder te helpen.

Reputatie 7
Badge +3

@martege In MyProximus kan een residentiële klant zich inschrijven als beheerder of gebruiker. Bij gsm-abonnementen via de werkgever zijn de rollen in MyProximus anders bepaald omdat het abonnement op naam van de werkgever staat en de eindgebruiker het abonnement vaak zowel voor het werk als privé gebruikt. Meer info via:

Hoe inschrijven op MyProximus? | Proximus → Zakelijk (meer dan 10 werknemers)

Beheerder of gebruiker in MyProximus? | Proximus

Groetjes,
Antonella

Hallo, ook ik heb problemen om de voicemail te verwijderen van mijn 2 gsm nrs. Ik ben er al 1 maand mee bezig om een oplossing te vinden. Via MyProximus, via de chat en ook telefonisch lukt het langs geen kanten. Ben ten einde raad….wie kan helpen

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @dcoomam beide nummers? Ook van je eigen nummer dan? Groetjes, Heidi

hoi , ik an mij voicemail ook niet uitzetten , zou je dit kunnen inorde brengen?

gr ludo

heb beide nummers vermeld

 

TUI: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.

Indien het nog niet gebeurd is, ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

 

Reputatie 7
Badge +3

@dcoomam Mijn excuses, ik had uit je bericht begrepen dat het maar om 1 nummer ging. Hiervoor werd de voicemail reeds gedeactiveerd. We doen ook het nodige voor jouw nummer. Groetjes, Heidi

Reputatie 1

ik zit met hetzelfde probleem, kan voice mail niet uitschakelen , reeds enkele malen geprobeerd op my proximus. Graag hulp!!

 

Reputatie 7
Badge +3

@custersludo  Dag Ludo, dit zou in orde moeten zijn. Groetjes Luc