Beantwoord

Voicemail uitschakelen

  • 23 January 2021
  • 40 reacties
  • 4480 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

40 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @dcoomam beide nummers? Ook van je eigen nummer dan? Groetjes, Heidi

Hallo, ook ik heb problemen om de voicemail te verwijderen van mijn 2 gsm nrs. Ik ben er al 1 maand mee bezig om een oplossing te vinden. Via MyProximus, via de chat en ook telefonisch lukt het langs geen kanten. Ben ten einde raad….wie kan helpen

 

bedankt voor de reactie, het nummer is idd via werkgever; Ik zal via die weg proberen!

 

groetjes

Kristof

Reputatie 7
Badge +3

@StoffelKd 

het nummer in je profiel is gelinkt aan een werkgever ?

Daar kunnen wij dan niet aan…. Sorry. 

Je bedrijf heeft normaal een eigen contactpersoon bij proximus… probeer je via die weg ?

als het om een ander nummer gaat, mag je dat daar veranderen ? klantennr toevoegen ? 

groetjes,

Tina

 

Beste, ik wil ook graag mijn voicemail afsluiten. Kan u dit in orde brengen? bedankt!

 

Reputatie 1

eindelijk staat mijn voicemail af!!! Bedankt Tina :thumbsup: Toppertje!

Reputatie 7
Badge +3

@Koen 1 

voicemail is verwijderd.

groetjes

Tina

Reputatie 1

profielgegevens zijn aangepast

Reputatie 7
Badge +3

@Koen 1 

beste,

kan je aub in je profielgegevens alles aanvullen ? klantgegevens en gsm nr waar het over gaat ?

Dan kunnen we dit nakijken

Ter info:  Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

En laat ons iets weten als t ingevuld is….

Vriendelijke groeten

Tina

Reputatie 1

ik zit met hetzelfde probleem, kan voice mail niet uitschakelen , reeds enkele malen geprobeerd op my proximus. Graag hulp!!

 

@Lut Hoornaert   Dag Lut, de voice mail zou nu uitgeschakeld zijn voor dit nummer. Groetjes Luc

Dit is schitterend gelukt, bedankt… mijn ma zal gelukkig zijn.

Reputatie 7
Badge +3

@Lut Hoornaert   Dag Lut, de voice mail zou nu uitgeschakeld zijn voor dit nummer. Groetjes Luc

Beste, ik heb dit zojuist gedaan.

Ik heb zojuist ook nog eens in ‘my proximus’ op de knop gedrukt ‘voicemail uitschakelen’

Ik hoop dat dit in orde komt… bedankt alvast voor het antwoord.

Reputatie 7
Badge +3

@Lut Hoornaert  Dag Lut, zou u, bij de gegevens van je profiel, het mobiele nummer willen vermelden? Ik beschik op een Prepaid nummer op je naam. Is het dit wat je bedoeld? Groetjes Luc

FYI: inderdaad wordt hier op het forum nog gemeld door anderen maar net zoals de proximus forummedewerkers dit ook geregeld hebben voor deze klanten zullen ze dit voor u ook wel verder in orde brengen als ze maandag hier terug langskomen op het forum.