Vraag

Voicemail uitschakelen

  • 9 January 2020
  • 5 reacties
  • 18098 Bekeken

Is het mogelijk om de voicemail functionaliteit uit te schakelen bij een gsm nummer dat gelinkt is aan professioneel account van werkgever?

Alvast bedankt voor jullie feedback.. 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Tenzij  Px-medewerkers op dit publieke forum mij zouden tegenspreken, lijkt mij uw werkgever (t.t.z. de contactpersoon HR/IT/… voor Proximus account mgr X) de enige die de mogelijkheid heeft dereglijke aanvraag te laten uitvoeren

Dus technisch quasi zeker mogelijk, maar de vraag blijft uiteraard in hoeverre uw werkgever daartoe eventueel bereid is (men kan u immer geen bericht meer nalaten indien u tijdelijk niet bereikbaar bent)

Reputatie 7
Badge +4

Dag StieneBras
Zoals Martin en M_016 reeds vermeld hebben moet de aanvraag  gebeuren door de werkgever.
Technisch gaat dit zeker geen probleem opleveren en kan dit uitgevoerd worden.
Mvg, KoenN

Reputatie 6
Badge +2

nooit geprobeerd, maar hier staat daar toch wat over :

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_deactivate/particulieren/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail/voicemail-activeren-of-deactiveren.html

Maar het gaat wel particuliere abonnementen. Dus ????

zelfstandigen en kleine bedrijven > 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_voicemail_deactivate/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail/voicemail-activeren-of-deactiveren.html

@StieneBras Oei ik had er over gelezen dat het professioneel account via de werkgever was, dus zal dus inderdaad via contactpersoon van de werkgever moeten gebeuren zoals M_016 hier juist aangehaald heeft.

In ieder geval zullen de Proximus medewerkers dit morgen wel verder uitlichten zodat je 100% zeker bent.

Reageer