Beantwoord

Voicemail niet kunnen beluisteren

  • 30 March 2020
  • 3 reacties
  • 16495 Bekeken

Beste,

Sinds enige tijd heb ik problemen met mijn voicemail, ik hoop dat ik via deze weg iemand vindt die me hierbij verder zou willen helpen. Wanneer iemand mij belt en ik niet kan opnemen, schakelt het door naar de voicemail en kunnen ze een bericht inspreken. Via het nummer 0475/15.12.30 krijg ik een sms’je “u hebt één nieuw bericht, bel 1230”. Wanneer ik dit nummer bel, kom ik niet uit op de voicemails die anderen hebben ingesproken, de enige mogelijkheid die ik krijg is het personaliseren van mijn voicemail (mijn naam inspreken etc.) Dit geldt ook voor de nummers 1969, 1230 en 0475/15.12.30, geen van de drie geeft me de mogelijkheid om mijn ontvangen voicemails te beluisteren.. Indien ik op mijn iPhone op het beginscherm ‘telefoon’ klik, en nadien op ‘voicemail’, krijg ik dit te zien (zie bijlage), geen mogelijkheid om een aanpassing te doen. Ik heb al op ‘bel voicemail’ geklikt, daar was het hetzelfde scenario als bij de andere nummers, ik kon men voicemails niet beluisteren. Ik veronderstel dat mijn voicemail wel geactiveerd is, aangezien anderen een bericht kunnen inspreken en ik hier via sms een melding van krijg? Maar ze beluisteren lukt me niet.

 

Mijn concrete vraag is dus: Is hier iemand die weet hoe ik de instellingen van mijn gsm en/of proximus kan aanpassen, zodat ik wel mijn voicemail kan beluisteren? 

 

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes,

Shana

 

icon

Beste antwoord door Charlotte.D 31 March 2020, 09:02

Bekijk origineel

3 reacties

Wat je beschrijft noemt Apple “Visual Voicemail”, maar is jammer genoeg nog niet door ons ondersteund.

In de ‘ideeënbus’ is er reeds een poll lopende om dit toch geïmplementeerd te krijgen. https://nl.forum.proximus.be/jouw-ideeenbus-52/visual-voicemail-ondersteunen-48054
Zeker daar ook een stem uitbrengen en iedereen aanmoedigen om hetzelfde te doen. Hoe meer stemmen, hoe zekerder dat het er snel doorkomt. 

Dag @Charlotte.D

Dankjewel voor je antwoord! Ik kan nu, nadat ik een begroeting heb ingesproken zoals je zei, eindelijk wel mijn voicemails beluisteren als ik naar het nummer bel. Mijn mobiel nummer heb ik ondertussen in mijn profiel gezet, normaal gezien kan je het dan wel zien? 

Veel kennissen van me hebben de functie op hun iPhone dat ze hun voicemails (als ze op het icoontje ‘telefoon’ en dan ‘voicemail’ klikken) in willekeurige volgorde kunnen beluisteren en ook doorsturen, ik heb deze functie niet.. Zoals de screenshot hierboven kan ik niets aanpassen. Ligt dat aan Proximus omdat ze misschien die functie nog niet hebben of kan ik hiervoor iets aanpassen op mijn telefooninstellingen? 

Reputatie 7
Badge +4

Dag Shana, 

Via de 1230 (nadat je deze hebt gepersonaliseerd = ofwel zelf een begroeting ingesproken ofwel gekozen voor een standaardbegroeting) kan je je voicemail zelf gaan beluisteren. 
Wat gaat er gebeuren als je de voicemail hebt gepersonaliseerd? Kan je je mobiel nummer even in je profiel toevoegen? 

Reageer