Vraag

Voicemail iPhone opslaan

  • 3 February 2023
  • 15 reacties
  • 1703 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Weet iemand hoe je een voicemail van een iPhone kan opslaan?

Werkt Visual Voicemail nu bij Proximus.

 


15 reacties

@Hans_018 volgens PX onlangs gemeld hier op het forum

Proximus is bezig met de integratie hiervan. Dit is (zonder tegenslagen) voorzien voor eind 2023-begin 2024.

Voicemails van de iPhone bewaren op Windows en Mac (iculture.nl)

Reputatie 4
Badge +2

Martin, bedankt voor je antwoord.

is er op het moment een andere GRATIS methode voor opslag van de Voicemail?

 

Voicemails van de iPhone bewaren op Windows en Mac (iculture.nl)

sorry; ik ben verkeerd, blijkbaar moet je hiervoor visual voicemail hebben

als je googelt zal je mss iets kunnen vinden , zoals hier staat iets : Hoe Voicemails van iPhone op te slaan (apeaksoft.com)

mss zijn er ander forumleden die dit weten of zelf al gedaan hebben….

Reputatie 4
Badge +2

Is er iemand die op iPhone Visual Voicemail kan gebruiken bij Proximus? Of heeft iemand een andere oplossing?

Graag jullie hulp.

Reputatie 7
Badge +3

@Hans_018

iPhone Visual Voicemail werkt momenteel nog niet bij Proximus.

Vermoedelijk zal dit ten vroegste eind 2023, begin 2024 beschikbaar zijn.

 

Geert

Ondertussen zijn we begin 2024.  Beweegt er al iets? 

Reputatie 4
Badge +2

Nog niets gemerkt.

In ieder geval bedankt voor de interesse.

Reputatie 7
Badge +3

@Hans_018 

@AKAVA 

iPhone Visual Voicemail werkt momenteel nog niet bij Proximus.

We houden je op de hoogte.

 

Geert

Reputatie 4
Badge +2

Bedankt, ik wacht af.

Bedankt voor de feedback. Ik kijk er alvast naar uit :)

@GeertC Is er meer concrete informatie over de verwachte releasedatum?  Ik kreeg dit antwoord ook in 2012…

Reputatie 7
Badge +4

@Thierryv Er wordt hiervoor nog geen concrete datum gegeven. Het is altijd afhankelijk van de testen en contacten (en toestemming van) met de fabrikanten van de GSM’s wanneer iets nieuws geïmplementeerd kan worden. 

@Thierryv Er wordt hiervoor nog geen concrete datum gegeven. Het is altijd afhankelijk van de testen en contacten (en toestemming van) met de fabrikanten van de GSM’s wanneer iets nieuws geïmplementeerd kan worden. 

Al update? Bestaat ondertussen al meer dan een dik jaar (misschien zelfs twee) bij Telenet. Maak er aub eens werk van. We vragen het al zo lang.

 

Hallo allemaal,

net overgeschakeld van Orange (waar visual voicelmail al een paar jaar werkt) naar Proximus. 
 

visual voicemail blijft gewoon werken op mijn iPhone…. Dus ik vermoed dat het actief staat! 👍👍

mvg
 

Ik ben in 2020 overgeschakeld van Orange naar Proximus. mijn laatste bericht in visual voicemail dateert nog steeds van 2-06-2020.

Ik stel wel vast dat proximus vorige week een update gedaan heeft van hun app. Ze hebben in hun app (naar het voorbeeld van KBC vermoed ik) allerlei zaken toegevoegd die op zich niet veel met telefonie te maken hebben (energie, mobiliteit,...) jammer om vast te stellen dat daar wel energie wordt ingestoken, en dat het maar wachten blijft op de super handige “visual voicemail” die bij de concurrentie al lang geïntegreerd is. Moest ik mijn abonnement niet via het werk krijgen, was ik al lang terug overgeschakeld naar een andere provider.

Reageer