Beantwoord

Voicemail berichten verdwijnen altijd vanzelf, zelfs na de optie te kiezen van ze te bewaren.

  • 17 October 2022
  • 3 reacties
  • 1020 Bekeken

Dit is al altijd het geval voor zo ver ik mij kan herinneren, maar stoort mij echt wel mateloos.

Bijna altijd als ik een voicemail bericht ontvang kies ik om deze te bewaren, maar als ik dan een week later mijn voicemail raadpleeg zijn er geen berichten.

 

Het lijkt erop dat voicemail berichten automatisch verwijdert worden na een aantal dagen.

Is het mogelijk om deze termijn in te stellen?

 

Ik zou liever niet hebben dat voicemail berichten vanzelf verdwijnen, om het even hoe lang geleden ik deze ontvangen heb.

icon

Beste antwoord door M_016 17 October 2022, 15:39

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

In afwachting van een reactie van een Proximus medewerker (moderator), ter info:

Voicemail van je gsm of vaste lijn | Proximus

Bv. bij keuze privé -GSM vind ik onderstaande

Opslaan: bewaar het bericht. Je kunt maximaal 30 berichten bewaren, met een totale duur van 30 minuten. Beluisterde en niet-beluisterde berichten worden 14 dagen bewaard. Je kunt een bericht telkens opnieuw opslaan voor een periode van 14 dagen, maar je moet dit doen voor de vervaldag.

 

Ah ok, dus bewaarde berichten worden maar max 14 dagen bijgehouden, dan zal het dat zijn geweest.
Wel wat onhandig dat ik die dan telkens opnieuw moet bewaren.
Maar nu weet ik tenminste hoe het zit. Bedankt!

Reputatie 7
Badge +5

@StevenCraeynest Kan ik je verder nog met iets helpen? 

Reageer