Vraag

voicemai pay&go uitschakelen

  • 7 April 2021
  • 4 reacties
  • 68 Bekeken

Reputatie 2
Badge

besten

Kan iemand aub de voicemail van mijn moeder haar senioren gsm uitschakelen. 

Ik probeerde alle enkele dagen op alle mogelijke manieren: via myproximus, medewerker klantendienst, 6000 gebeld, ... Niets werkt.

Op de website komt er dan wel dat het 2 uur zal duren, als je later terug kijkt staat de voicemail nog steeds aan.  Als ik hier op het forum rond kijk is dit blijkbaar geen alleenstaand geval maar iets dat al maanden/jaren aansleept, raar maar waar….
 

 alvast bedankt voor uw feedback & oplossing

mvg,
het goddelijk monster

 

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

We weten uit ervaring dat iets activeren via MyProximus vlotter verloopt dan iets uitschakelen, het betrokken team is hier volop mee bezig. Graag gedaan!

Reputatie 2
Badge

bedankt voor de service HeidiE, ook vanwege ons moeder…. voicemail staat inderdaad af en wordt nu ook zo getoond op myproximus,
 

wel vreemd dat ik naar hier moet komen voor er vanaf te geraken van die voicemail, ben al meerdere dagen mee aan het worstelen…. 

 

 

mvg,
het goddelijk monster

Reputatie 7
Badge +3

Dag @het goddelijk monster de voicemail van het mobiele nummer in je klantprofiel (veld Ticket) werd uitgeschakeld!Groetjes, Heidi

best zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel plaatsen, doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen 

in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten zoals het telefoonnummer van je moeder, zodat de Prox forummedewerkers hier straks mee verder kunnen als ze langskomen

Reageer