Vraag

Vingerafdruk probleem door Proximus Clear Coat?

  • 28 December 2021
  • 6 reacties
  • 243 Bekeken

Ik heb vandaag een nieuw scherm op mijn smartphone OnePlus 7T laten plaatsen. Om het nieuwe scherm goed te beschermen liet ik er bij Proximus een clear coat opzetten, vingerafdruk wordt niet meer waargenomen nu. Kan dit aan de clear coat liggen? 


6 reacties

wie weet werd de originele screenprotector niet verwijderd zie bv. enkele tips → Galaxy S10: Vingerafdrukscanner werkt niet met screenprotector? (telefoonglaasje.nl)

De Galaxy S20-vingerafdrukscanner werkt niet. Hier is hoe het te repareren! - AndroidHow

Bedankt voor je reactie Martin, dit is een mogelijkheid. Heb deze op het eerste zicht niet waargenomen, maar het kan....

bvb hier speken ze over de biometrics app → vingerafdrukscanner a21s werkt niet meer - Samsung Community

We wachten best op een reactie van een Proximus forummedewerker, als ze straks hier langskomen.

 

Reputatie 7
Badge +3

@KlipFil  Ik heb nog niet eerder gehoord dat de clearcoat problemen geeft bij het scannen van de vingerafdruk. Voor technische ondersteuning in verband met clear-coat heb ik deze contactgegevens voor jou. Groetjes, Antonella

Technische ondersteuning

Technische vragen

  • gelieve ons een mail te versturen: info@mobile-outfitters.be
    • Indien mogelijk een visueel mee te versturen (video of foto) van het probleem en uw contactgegevens.
  • Of contacteer ons rechtstreeks: 02/2131470
    Indien we niet bereikbaar zijn gelieve een mail te sturen naar: info@mobile-outfitters.be
    Woordje uitleg van de storing en eveneens naam en contactnummer vermelden zodanig wij jullie spoedig kunnen hercontacteren.

Beste, het probleem lag niet aan de clear coat, maar aan het OLED scherm van mijn smartphone.

Toch bedankt!

 

Mvg

Reputatie 7
Badge +3

Dank je wel voor de info @KlipFil ! Groetjes, Antonella

Reageer