Ik was klant met verschillende gsmnummers. Daar kwamen per maand gemiddeld 2 tot 3 aparte facturen van op verschillende klantenrekeningen op hetzelfde klantennummer.
We zijn september 2021 en al mijn nummers zijn opgezegd.
Uw systeem stuurde maar 1 factuur uit. De rest van de creditaties ontving ik NIET.
Tot ik mij wende tot de chat en iemand mijn probleem aanpakte.
Die maakte voor het nummer 0465088205 en 0472864941, 2 creditnota’s aan beiden van 20 tot 30 augustus een creditatie ontvangen.
Maar het nummer 0465088205 werd opgezegd op 20 augustus, en het nummer 0472864941 op 11 augustus.
Dus de creditatie is verkeerd aangemaakt.
Ik belde terug en kreeg iemand van de technische dienst die mij een creditatie gaf van 3-8 juli op het nummer 0465088205. Hij zette het dus niet op 0472864941.
Helaas is deze verkeerd, heb ik te weinig geld terug gekregen en zou ik dus geen 5 maar 9 dagen moeten terugkrijgen voor het nummer 0472864941.
Er is hiervoor een case opgemaakt om de verkeerde creditnota er uit te halen en de nieuwe er in te plaatsen voor het juiste nummer 0472864941.
Ik hoop dat dit nu juist behandeld word.