Vraag

verkeerde bestelling smartphone maar volledig genegeerd door proximus

  • 25 August 2020
  • 1 reactie
  • 99 Bekeken

We hebben een Samsung z flip besteld maar na 2 dagen bleek dit een verkeerde keuze dus telefonisch geannuleerd perfect tot nu toe maar buiten de persoon van proximus gerkend want deze heeft gewoon beloftes gemaakt! Na 2 dagen bericht dat gsm zou opgestuurd worden ,weer telefonisch contact met belofte deze bestelling tegen te houden! Wat dacht je ? Weer een loze belofte gsm komt 2 dagen later toe in postkantoor!  Naar postkantoor om bestelling Meteen terug te sturen! Begint dan pas de zever van 3 weken voor we ons geld (399€) terug krijgen! Ondertussen kunnen we geen nieuwe bestelling plaatsen want alles staat geblokkeerd bij deze prachtige operator! Dus uiteindelijk 189€ door de neus geboord omdat de actieve van Samsung ondertussen is afgelopen voor ear bus!  Nu willen we toch uiteindelijk na teruggave van de 399€ een nieuwe bestelling plaatsen van een Samsung noten 20ultra blikt dat deze ook nog een 150€ opgeslagen is !!!! Ben benieuwd wat onze operator hier op te zeggen heeft??? Tenslotte 189 + 150€ door de neus ! Bedankt proximus heel hard bedankt !!! Ik denk niet dat ik het hierbij laat want dit is afzetterij zuivere afzetterij! !!!!!!


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@Bart Verdickt 

Wat jammer dat dit zo gelopen is.

Ik contacteer een dossierbeheerder en vraag voor een oplossing/bespreking.

Excuses.

Vriendelijke groeten

Tina

 

Reageer