Vraag

Verificatie identiteitskaart na naamverandering abonnement duurt te lang

  • 3 November 2019
  • 3 reacties
  • 214 Bekeken

Al 2 weken lang probeer ik een gsm te kopen met een abonnement (Oneplus 7T Silver). Aangezien mijn abonnement niet op mijn naam was, maar op de naam van mijn moeder, moesten we eerst samen naar de proximus winkel om het naamoverdrachtsproces te starten. Helaas duurde dit langer dan verwacht. (Kon de medewerker niet voorstellen om de gsm aan te kopen en daarna pas van naam te veranderen? Dan had ik de gsm al kunnen kopen.)

Een week later ga ik naar de proximus winkel, naamoverdracht was nog steeds niet verwerkt. 

Een paar dagen later ga ik nogmaals, deze keer was de naamoverdracht verwerkt, maar nu moest er een “verificatie” van mijn identiteitskaart gebeuren. De medewerker kon mij niet zeggen hoelang dit zou duren.

Nog een paar dagen later keer ik terug naar de winkel, proces nog steeds niet voltooid.

Na 5 bezoeken in 2 weken ben ik het stillaan beu geworden. Hoelang gaat het nog duren? Waar kan ik de status van het proces raadplegen? Krijg ik een email wanneer het proces voltooid is? Ik kan de proximus winkel niet bellen aangezien deze zich in een shopping centrum bevindt. 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Bajje 

kan je in je profielgegevens een klantennummer doorgeven ?

Heb je een ordernummer of zo ?

groeten

Tina

Klantnummer: 4*****1

En neen ik heb geen ordernummer aangezien ik de gsm nog niet heb kunnen kopen.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Bajje Ik zie dat er effectief een gsm-nummer op jouw naam staat, maar niet op het klantennummer dat jij doorgaf. Ik heb het gsm-nummer en correcte klantennummer toegevoegd in je profielgegevens. Groetjes, Antonella

Reageer