Beantwoord

Vergaderoproep niet mogelijk


Reputatie 2
Badge

Als ik twee oproepen wil samenvoegen, dan krijg ik de melding ‘vergaderoproep niet mogelijk’ onderaan het scherm. Dit is ooit wel mogelijk geweest, sowieso ofwel voor inkomend + uitgaand, alsook voor uitgaand + uitgaand. Kan het zijn dat dit niet (meer) actief staat op mijn nummer in mijn profiel?

Ik heb het getest op 3g + 4g + vowifi.

icon

Beste antwoord door JLPS_ 11 July 2022, 23:34

Bekijk origineel

13 reacties

Ter info: maandag komen de Prox medewerkers terug langs en kunnen dit dan checken voor u.

NB: wel is de helpdesk bereikbaar tijden het weekend.

Reputatie 7
Badge +4

Voor zover mij bekend is enkel ProxiComfort standaard voorhanden in residentiële mobiele abonnementen

Oproepen beheren | Proximus

Op de business website wordt evenwel melding gemaakt van onderstaande om conferenties op te starten

Hoe organiseer je een conference call op smartphone? | Proximus

 

Reputatie 2
Badge

Ah, ja, straf, nu zie ik het ook.

Dat heeft toch al ooit actief gestaan bij mijn particulier Flex abo, maar het kan zijn dat de policjy gewijzigd is. Het zou handig zijn als dat terug mogelijk is :). Hopelijk kunnen ze hier een mouw aan passen...

Reputatie 7
Badge +3

@JLPS_  Op het moment kunnen we nog niet wijzigen door het recente order wat nog lopende is. Ik heb een dossier hiervoor aangemaakt en de beheerder hiervan zal je contacteren. Groetjes

 

Reputatie 2
Badge

@Luc.M Bedankt voor de info. Ter info: het recente order is ondertussen verwerkt :).

Reputatie 7
Badge +3

@JLPS_ En dossier 50919964 is in behandeling, de dossierbeheerder brengt je op de hoogte. Groetjes, Heidi

Reputatie 2
Badge

Vandaag telefoon gehad: na een portering duurt het blijkbaar 90 dagen vooraleer deze optie actief staat. 

Duidelijk, maar jammer en een beetje vreemd & onlogisch.

 

Reputatie 2
Badge

Hoe kan ik bovenstaand antwoord markeren als nieuw en juister >antwoord<?

normaal moet je onderaan een bericht het volgende zien staan:

en dus klikken op “Beste antwoord” om één bericht als beste antwoord aan te duiden

maar eens dit gebeurd is kan je dit niet veranderen en kan het alleen via een Proximus forummedewerker.

Reputatie 7
Badge +3

@Martin done! @JLPS_ ik vraag toch even intern na of dit niet sneller kan. Ik hou je op de hoogte! Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

Dag @JLPS_ blijkbaar is deze optie enkel beschikbaar op de volgende abonnementen:

 

 

Reputatie 2
Badge

Vreemd, een half jaar geleden werkte het voor mijn Flex 15 EUR probleemloos (voor out+inportering). Ik hoop dat het over 90 dagen toch actief komt te staan, het was handig :).

Reputatie 2
Badge

Ondertussen zijn we >90d verder en staat de optie 'vergaderoproepen' idd niet actief. Het zal dus standaard niet compatibel zijn met een particulier abonnement, maar de optie lijkt me zeker niet iets dat enkel pro-klanten gebruiken, toch? Misschien is het manueel toch te activeren als ik het hier heel lief vraag? 😇

Reageer