Hey Woody72,
is je probleem reeds verholpen?
Ik heb namelijk hetzelfde probleem sinds september. Na contact met de klantendienst zeiden ze mij ook dat er helemaal geen probleem was en dat je “favoriete app” wel degelijk apart word verrekend. We zijn een maand verder na het gesprek (oktober) en ik ondervind nog steeds hetzelfde probleem!
In september heb ik het laatste week aan lage snelheid moeten ‘surfen’ omdat ik mijn limiet had overschreden. Nooit eerder voorgehad en mijn telefoon gebruik was niet meer of minder als de maanden daarvoor.
Voor een beeld te hebben;
volgens mijn telefoons mobiel dataverbruik ‘meter’ zou ik 20gb verbruikt hebben waarvan 4gb voor Facebook(favoriete app).
Dus MyProximus zou ongeveer 16gb MOETEN aangeven. Dus dit was niet het geval, favoriet app werd wel degelijk mee verrekend in de algemene verbruik! Dus in MyProximus app was het gewoon 20gb!!
Hier een printscreen van de maand oktober voor dat ik een reset heb gedaan;
ik ben einde mijn geduld, niet perse door dit voorval maar door diensten die half werken en zeker de onvriendelijke en onbeschofte medewerkers achter de telefoon. Enkele keren voorgehad dat ze u vriendelijk even laten wachten en daarna zomaar ophangen!! Natuurlijk zijn er ook bij die hun job serieus nemen en zo goed mogelijk uitvoeren.
Als deze probleem tot einde van dit jaar niet opgelost wordt stap ik terug naar de grote concurrent in Mechelen, bij hun zijn ze altijd vriendelijk en behulpzaam geweest. Daarnaast heb je een sneller kabelinternet die daarbovenop veel meer stabieler is!
Ik heb een volledige Tuttimus pack met extra’s + plus daarbovenop van de duurste mobiel abonnement. Reken maar hoeveel ik maandelijks betaal voor diensten die half en half werken en zeker voor een onvriendelijke klantendienst!!
Nee nee de bedragen die ik betaal aan Proximus is zeker niet gegund. Ik wil liever nog ietsje meer betalen, maar dan wel voor stabiele diensten en zeker wat ik heel belangrijker vind, de klantendienst!
Als een medewerker dit zou lezen mag ie gerust contact opnemen met mij!
Vriendelijke groetjes,
Engin
Dank je wel Heidi, ik ben benieuwd wat het gaat worden.
Groetjes, Engin
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.