Vraag

Verandering tariefplan

  • 31 March 2019
  • 3 reacties
  • 289 Bekeken

Ik ben al jaren Proximus Generation Connect AR 20 klant voor mijn smartphone.
Dinsdag morgen kreeg ik een SMS met de melding:" Beste klant, we hebben de wijziging aan uw tariefplan uitgevoerd".
Ik heb geen verandering van tarief plan aangevraagd.
Nu heb ik plots FullControl S tarief plan.
Is het gewoon hetzelfde tariefplan met een andere naam of zit er verschillen tussen beide?
Als dit gewoon een conversie is van mijn bestaande tarief plan, waarom me niet vooraf informeren hierover?

This topic has been closed for comments

3 reacties

Ter info: Maandag pas komt het Proximus team hier terug langs op het forum.
Reputatie 7
Badge +4
Ik vermoed dat het ietwat verschillende "abonnementen" zijn
Mobilus S Full Control (zie geblokkeerd abo) versus Generation Connect A(uto)R(eload) (zie herlaadkaart)
Ref.:
https://www.proximus.be/nl/id_cr_tariff/particulieren/producten/mobilus/bekijk-de-tarieven-van-je-gsm-abonnement.html
Enkel Proximus kan duidelijkheid scheppen m.b.t. waarom/wanneer (en ja Px dient u tijdig zelfs voor een P&G per sms - en/of via de pers - vooraf in te lichten indien oude tariefplannen zouden afgevoerd worden zodat u eventueel voldoende tijd krijgt om een alternatieve oplossing te zoeken)
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

kan je ons in een privé-bericht je klantgegevens en het betrokken gsm nr doorsturen ?

Dan kunnen we dit laten nakijken, dimitri.

Bedankt.

Groeten,

Tina

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden