Beantwoord

Vebinding Wifi op smartphone

  • 15 January 2018
  • 3 reacties
  • 539 Bekeken

Laatst 2 weken slaag ik er niet meer in om verbinding te krijgen met het proximus wifi netwerk met mijn smartphone.

Mijn wachtwoord van het wifi netwerk is correct , ten minste in overeenstemming met het etiket van de modem (ik slaag erin om met dit wachtwoord in het configuratie scherm van de modem te komen).

Twee andere computers maken nog steeds contact met het wifi netwerk , het wachtwoord werd nooit veranderd.

Indien ik met een andere smartphone probeer verbinding te krijgen , geeft deze aan dat het wachtwoord verkeerd is.

Frank Demont
icon

Beste antwoord door SamuelD 17 January 2018, 09:56

Bekijk origineel

3 reacties

Mijn wachtwoord van het wifi netwerk is correct , ten minste in overeenstemming met het etiket van de modem (ik slaag erin om met dit wachtwoord in het configuratie scherm van de modem te komen).

pas op je wachtwoord om in je modem te geraken (user password) is niet deze om op wifi te geraken (wireless key) die ook op het etiket staat van je modem

wireless key:

Heb deze alle twee geprobeerd , maakt geen verschil , verificatie mislukt telkens.

Frank
Reputatie 7
Badge +4
Frank,

Je dient in te loggen als user en als wachtwoord dien je het modem of user password te gebruiken die ook op het etiket aan de achterkant van je modem staat. Indien dit niet lukt raad ik je aan de modem eens te resetten en opnieuw te proberen, zie: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html

Reageer