Beantwoord

Update Samsung A8

  • 22 maart 2019
  • 3 reacties
  • 109 Bekeken

Beste

Ik heb gisteren avond mijn Samsung A8 geüpdatet. Sindsdien heb ik geen mobiele gegevens meer?
Telefoneren lukt nog wel.
Heeft hier nog iemand problemen mee gehad?
icon

Beste antwoord door Eliash 22 maart 2019, 13:06

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_surf_config/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-met-4g-of-3g/instellingen-om-te-surfen-via-4g-of-3g.html

Heeft me verder geholpen 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Eliash,

Heb je het toestel als eens herstart?
En de instellingen nagekeken?
Je kan meer info vinden via www.proximus.be/toestelhulp

Mocht het dan nog niet lukken kan je altijd via privébericht klantgegevens sturen naar Het Proximus Team
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_surf_config/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-met-4g-of-3g/instellingen-om-te-surfen-via-4g-of-3g.html

Heeft me verder geholpen 🙂
Enkel ter bijkomende info: bij waren die instellingen niet veranderd met de update 9 van gisteren op mijn Samsung galaxy note 8

Reageer