Vraag

Uitermate gebrekkige service en fraude met Demon Gmes

  • 23 October 2021
  • 4 reacties
  • 77 Bekeken

Stelde vandaag vast dat gisteren 3 (DRIE) keer een bedrag van 4,99 Euro voor Demon Games werd aangerekend.

Chatten hielp niets, en op basis van andere commentaren blijkt dat Proximus hier actief meewerkt aan fraude.

Ik denk dat de eenvoudigste oplossing erin bestaat een andere provider te zoeken, aangezien er met proximus te regelmatig onregelmatigheden voorkomen. De meeste medewerkers doen hun best om je te helpen, maar hun middelen zijn beperkt. De enige (spijtige) oplossing is dus proximus vermijden.


4 reacties

FYI: Best zelf bij hen al klacht indienen/geld terug vragen, zij zijn verplicht om te antwoorden.

In ieder geval als proximus forummedewerkers hier maandag terug langskomen zullen ze u ook hierbij verder helpen, daarom best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten die in de andere velden niet van toepassing zijn.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder aan de slag kunnen van zodra ze hier maandag de draad opnemen.  

PS: Een voorbeeld hoe prox forummedewerkers je kunnen verder helpen:

hier → Demon Games - 'Andere Diensten' | Proximus Forum

Reputatie 7
Badge +3

@Piscaer Familie 

het spijt me dat dit zo gebeurde

kan je aub in je profiel het betrokken gsm nr invullen? je klantgegevens?

Dan kunnen we de nodige stappen ondernemen

Ter info:  Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

vriendelijke groeten

Tina

Ik heb uw medewerker aan de lijn gehad, die beweerde niets te kunnen doen en dan het “telefoonnummer” van Demon Games gaf, dat dan wel onjuist bleek te zijn.  Bovendien deugde zijn verklaring helemaal niet met de ervaringen die we hebben. Het betreft hier duidelijk fraude, waar Proximus aan deelneemt. Zonder verder in detail te gaan, bestaat er zoiets als “onvrijwillige verwaarlozing door nalatigheid” , wat hier duidelijk het geval is. Elk contract dat via Proximus zou worden afgesloten, moet apart bevestigd worden (zoals bijv. het geval is met de kranten abonnementen). Het verschuilen achter: “we kunnen hier niets aan doen omdat het wellicht verscholen zit in een toepassing”, zoals uw medewerker beweerde, heeft geen wettelijke grondslag om hier onderuit te komen.

We verwachten dus restitutie.

 

  1. Piscaer

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Piscaer Familie 

Beste,

ik heb onder je klantennummer gekeken: de betrokken collega heeft geen klachtendossier opgesteld?

Dat is nochtans de procedure:

de klant contacteert de betrokken firma om de service te laten stopzetten en klacht in te dienen

Wij contacteren diezelfde firma om na te vragen of alle regels wel gerespecteerd werden: indien niet moet er terugbetaling volgen

Ik maak nu dossier 49504019 op.  De dossierbeheerder gaat het nodige doen en je op de hoogte houden.

dit is info voor Demon games: demon games    PM Connect LTD    help.be@pmconnect.co.uk    0800 20 567 om hun services te laten stopzetten

Wordt opgevolgd.

vriendelijke groeten

Tina

 

Reageer