Beantwoord

Travel Passport Top Activatie via SMS

  • 6 August 2018
  • 5 reacties
  • 822 Bekeken

Je kunt Travel Passport Top ook activeren via sms namelijk via “OK” te sturen naar 8939. Krijg je hierna een bevestiging want ik heb hier geen enkele reactie op gekregen. Ik zie in mijn orders ook niets passeren.
icon

Beste antwoord door AzizA 21 August 2018, 13:39

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken gsmnummer geven? Dan kijk ik even voor je na of de optie actief staat. Groetjes Freya
Kan ik nu verbruik bekijken van mijn Travel Passport Top ????? Want ik heb weinig vertrouwen dat dit 3 dagen geleden werd geactiveerd... Ik moet eigenlijk gewoon op de feedback va het forum vertrouwen, maar ik heb al meermaals meegemaakt in het verleden dat services blijkbaar niet werden geactiveerd terwijl dit administratief wel het geval was.... Ik heb ondertussen al wat communicatie gedaan met buitenland en wil zeker zijn dat dit onder deze service valt....
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Bart, de optie Travel Passport Top staat actief op jouw nummer. Je moet wel weten dat deze optie enkel vanuit het buitenland kan gebruikt worden en niet vanuit België naar het buitenland. Je zou jouw verbruik dan ook moeten kunnen zien op jouw My Proximus. Groetjes, Aziz
Buste,

nog veelvuldig gecheckt blijkt de optie Travel Passport TOP volgens mij NIET actief te staan !!!! Bij Aankomst hier in Zuid Afrika kreeg ik volgend bericht : Welkom etc.Met Daily Travel Pasport geniet u ook van 80 MB om te surfen in de Top bestemmingen. Etc..... Wat is het nu ? Heb ik nu de optie Travel Passport TOP of Daily Travel PAsport of helemaal NIETS ? Ik kan echt niet meer volgen. Ik ga er ook verder geen tijd tijden mijn vakantie in steken, ik reken erop dat de facturatie goed verloopt, maar heb er nu al mijn twijfels bij....
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Bart, op het gsmnummer dat eindigt op ...45 heb je de Travel Passport Top op actief staan. Groetjes, Aziz

Reageer