Vraag

terugbetaling

  • 21 November 2019
  • 15 reacties
  • 511 Bekeken

Op zaterdag 19/10/19 bestel ik via de webshop een smartphone+ abonnement en betaal ik deze via de webshop. Door omstandigheden bedenk ik mij over deze bestelling en dus annuleer ik deze via de klantendienst. De terugbetaling kan 3 weken op zich wachten.

Ondertussen zijn we een maand verder en nog geen centen gezien. Vandaag langs de proximusshop en deze zegt dat er in het systeem staat dat ik niets betaald heb???

de zoveelste case is dus weeral opgemaakt…

wanneer krijg ik mijn geld terug???

Het vertrouwen in Proximus is nu wel helemaal weg!


15 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@katleen_04 Vandaag werd hiervoor dossier 43763082 opgemaakt. Ik heb dit dossier aan mezelf toegekend voor opvolging. Ik ga dit nakijken en intern contact opnemen met de bevoegde dienst. Zodra ik meer nieuws heb, hou ik je op de hoogte. Groetjes, Antonella

Ik hoop op een snelle reactie, begin het wel beu te worden...

Reputatie 7
Badge +3

@katleen_04 dat kan ik me inbeelden. Ik heb het al doorgestuurd naar de bevoegde dienst. Zodra ik iets weet, weet jij het ook. Groetjes, Antonella

Weet u al iets meer?

Reputatie 7
Badge +4

@katleen_04  Mijn collega AntonellaD is volop bezig met het dossier. Wanneer ze meer nieuws heeft zal ze je contacteren.
Alvast excuses voor het wachten.
Groeten Koen

Ik ben het wachten meer dan beu, hoelang kan het duren eer jullie eerlijk zijn en het geld terugstorten.

op jullie website staat duidelijk vermeld dat een terugbetaling binnen de 14 werkdagen gebeurd, maar in praktijk word men van het kastje naar de muur gestuurd.

als je zou weten hoeveel ik al met jullie gebeld en gemaild heb… ik word er ziek van!

@AntonellaD Kan u me zeggen of het in orde komt of moet ik verdere stappen ondernemen???

Reputatie 7
Badge +3

@katleen_04 Zoals ik al zei: “zodra ik iets weet, weet jij het ook”. Dit betekent dat ik jou op de hoogte hou zodra er nieuws is. Ik heb nu van de eerste dienst een bevestiging binnen van de annulatie van de bestelling en goedkeuring tot terugbetaling. Hiermee kan de financiële dienst verder aan de slag om de terugbetaling effectief uit te voeren. Zodra dit is gebeurd, laat ik je dit weten. Groetjes, Antonella

Ik hoop dat jullie eerlijk zijn en deze week terugbetalen.

En @AntonellaD  vandaag al nieuws voor mij? Zoveel werk heeft de financiële dienst hier toch niet aan, ofwel?😏

Ik wacht nog steeds…

klantendienst niet bereikbaar…

chat wordt niet beantwoord…

 

Reputatie 7
Badge +4

Dag katleen_04
Zoals mijn collega Antonella reeds vermeld heeft en je kon lezen volgt zij het dossier op.
Van zodra er nieuws is zal je door haar verwittigd worden
Alvast de excuses voor het wachten.
Mvg, Koen

@KoenN ja dat weet ik maar ondertussen zou er toch al een oplossing mogen zijn hé. Als uw collega op enkele dagen misschien niet aanwezig is veronderstel ik dat iemand anders dit kan opnemen?

ik zou graag deze week nog bevestiging krijgen dat het geld teruggestort is.

Het kan toch niet dat de financiële dienst na 4 dagen nog steeds niets meer kan zeggen?

Reputatie 7
Badge +3

@katleen_04 Ik heb net bevestiging gekregen van de financiële dienst dat de terugbetaling werd uitgevoerd. Deze zal binnen enkele werkdagen op uw rekening staan. Groetjes, Antonella

@AntonellaD Bedankt! Het geld is teruggestort.

Reageer