Vraag

terugbellen van voicemail stopzetten

  • 26 November 2021
  • 7 reacties
  • 7047 Bekeken

Als iemand een bericht inspreekt op mijn voicemail, belt mijn voicemail mij op , om te zeggen dat ik een bericht heb. Maar via de normale weg, een berichtje, ben ik hier al van op de hoogte. Hoe kan ik dit stopzetten.

Via 1969 en de opties lukt dit niet.

 

Erik


7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Erik18 Normaalgezien moet u dat inderdaad aanpassen via 1969 en dan kiezen voor optie 3, daarna optie 4. Je hoort of je waarschuwing al dan niet actief is:

  • Om de geactiveerde / gedeactiveerde waarschuwing te behouden, drukt je op * 
  • De waarschuwing is geactiveerd en je wil deze deactiveren: druk je op
  • De waarschuwing is gedeactiveerd en je wil deze activeren: druk je op 2

Heb je het op deze manier geprobeerd ? Kan je je gsm-nr ingeven in je profiel zodat ik voor je kan nakijken wat er dan misloopt? 

 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

Beste HadewychT,

 

Ik heb je manier geprobeerd, we zullen afwachten of werkt. ik laat het je nog weten

 

Mvg

Erik18 

 

 

HadewychT,

Hoe kan ik de optie instellen dat ik persoon die een bericht achterliet kan terugbellen, want dit gaat momenteel niet meer. Ik vrees sat als je bovenstaande manier via 1969 gebruik en dan optie 3 en daarna optie 4, dat dan alles gaat zijn zoals daarvoor en dat is ook niet de bedoeling

 

Erik18

Reputatie 7
Badge +3

@Erik18 

je mag je telefoonnummer nog even toevoegen op je profiel, dan kijk ik de config. van je voicemail eens na.

 

Geert

is gebeurd

Reputatie 7
Badge +3

@Erik18 

Het gaat over de voicemail van je GSMnr.?

 

Geert

Het gaat om het gsm nummer in mijn profiel

Reageer