Beantwoord

Telt favoriete app mee in dataverbruik?

  • 6 November 2018
  • 1 reactie
  • 828 Bekeken

Ik heb een vraag ivm met de favoriete app die je kan kiezen bij je Proximus abonnement:
"Wordt het verbruik van mijn favoriete app meegeteld in mijn dataverbruik binnen mijn bundel".
Concreet:
Binnen mijn huidige bundel mag ik 1.5GB mobile data verbruiken en is mijn favoriete app Whatsapp. Wanneer deze 1.5GB nog niet overschreden is, mag ik dan ongelimiteerd Whatsapp gebruiken zonder dat er data 'verbruikt' wordt uit mijn bundel?

De reden van deze vraag is dat mijn Whatsapp verbruik wel degelijk werd meegeteld in de data die ik verbruikte binnen mijn bundel. Na het overschrijden van mijn 1.5GB werd mijn Whatsapp verbruik wel niet extra gefactureerd.

In bijlage screenshots van mijn verbruik en het aangerekende verbruik volgens Proximus.
Indien Whatsapp niet aangerekend wordt zou mijn verbruik slechts 1.25GB moeten zijn?
Uit het 0.07GB verschil tussen verbruik en mijn aangerekende verbruik concludeer ik dat Whatsapp inderdaad niet meer meetelde nadat mijn bundel overschreden was. (Ik zie dit ook op mijn factuur)
icon

Beste antwoord door HadewychT 6 November 2018, 16:55

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Het verbruik van uw favoriete app wordt niet gefactureerd en gaat ook niet van uw bundel af, in België noch in de EU. Kan je me via PB je GSM-nr doorsturen zodat ik dit voor je kan nakijken ?



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Reageer