Vraag

Telefoonnummer behouden bij Easy switch

  • 3 July 2018
  • 3 reacties
  • 190 Bekeken

Op 22/6 tekende ik per telefoon in op een Familus abonnement. Ik gaf hierbij duidelijk aan dat ik mijn huidig telefoonnummer wenste te behouden en gaf hiervoor de easy switch nummer door.

Op 25/6 kreeg ik een e-mail met als titel uitvoering van uw installatie en hierin stond opeens dat er mij een nieuw telefoonnummer werd toegekend.

Na talloze keren de klantendienst te hebben gecontacteerd en dit te hebben gesignaleerd en ook langs te zijn gegaan in een proximus-verkooppunt heb ik nog steeds geen bevestiging ontvangen dat mijn huidig telefoonnummer van bij Telenet behouden blijft.

Iemand ervaring hiermee? De installateur komt op 5/7 langs.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Op uw strepen staan: Proximus moet doen wat u wenst
misschien heeft de helpdeskmedewerker "half werk"geleverd en de overdracht van het nr niet aangevinkt
maar ter info:
http://www.bipt.be/nl/consumenten/telefoon/een-provider-kiezen/van-operator-veranderen-en-uw-nummer-houden
http://www.bipt.be/nl/consumenten/telefoon/easy-switch
Reputatie 1
Badge
Hoe is het nu ?
Waarom ging je weg bij telenet en waarom naar Proximus ?
Ik wil weg bij Proximus en ben aan het onderzoeken wat ik zal gaan doen.
Misschien DOMMEL en anders Scarlet of Orange. Vandaar mijn vraag.
Alles is inmiddels in orde gekomen.
Moest ik op voorhand geweten hebben hoeveel tijd de overstap mij gekost heeft, zou ik de switch wel niet gedaan hebben.
Ik wilde switchen van Telenet naar Proximus omwille van een serieuze korting.

Reageer