Vraag

telefoon nog niet gekregen

  • 15 August 2021
  • 17 reacties
  • 179 Bekeken

Beste

 

Ik bestelde vrijdag 6 augustus bij jullie een iPhone 12 black 64 gb.

Ik kreeg een orderbevestiging: R4WEBSHOP011410551

Deze ging 3 werkdagen later, op woensdag dus, toekomen.

Het bedrag van 149€ is wel degelijk van mijn rekening gegaan.

Ik kreeg via sms de maandagmiddag een bericht dat het langer kan duren. Echter heb ik nog niets van track code ontvangen.

Ik ging langs in jullie Proximus winkel (2x) , ze konden me niet helpen omdat er op mijn naam niets besteld was.

Ik zie hier veel mensen met hetzelfde probleem.

Hoe gaan we dit oplossen? Ofwel zou ik graag mijn geld terug krijgen ofwel zou ik graag SNEL de gsm ontvangen.

 

Alvast dank

 

mvg

 

Caroline Bruneel


17 reacties

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten zodat de Prox forummedewerkers hier morgen direct mee aan de slag kunnen.
 
NB: Iemand van het Proximus forumteam komt hier niet langs tijdens weekends en feestdagen.  

Reputatie 7
Badge +3

@CAROLINE BRUNEEL

goedemiddag, je hebt ondertussen op 14-8 een mail gehad om je bestelling verder af te ronden ?

lukt dat ?

groeten

Tina

 

Neen dit klopt niet want er staat op dat ik die 149€ nog moet betalen maar heb deze al

lang betaald…

 

Reputatie 7
Badge +3

Ben je ook in de shop geweest ?

ik vraag alles alleszins al na bij de betrokken diensten

groeten,

Tina

Ja die zeggen iedere keer dat ze de order niet terugvinden en me niet kunnen helpen, maar zoals je ziet in bijlage heb ik het wel al betaald.

 

graag wil ik dat jullie mij die gsm

opsturen of mijn geld terug geven

Reputatie 7
Badge +3

caroline,

heel verwarrend : blijkbaar is er nog een ander klantennr ook… 

vandaar dat klantendienst met het door jou ingevulde klantennr niks kon terugvinden...

ik zie 1 lopend order (nog niet betaald, bericht in je mail) en 1 geannuleerd order onder het andere klantennr, met gedane betaling : ff voor  alle zekerheid nagevraagd : terugstorting van betaald bedrag start automatisch na geannuleerd order.  

de betaling van het ene klantennr kan niet doorgesluisd worden naar het andere…

groeten

tina

 

 

Dus wanneer krijg ik dan mijn geld teruggestort?

 

mvg

Is alles dan nu in orde, krijg ik mijn geld teruggestort?

 

mvg

Reputatie 7
Badge +4

Ik vermoed dat u vandaag geen reactie meer zult krijgen van een Proximus medewerker

Fyi:

Normalerwijze bevindt een terug te storten bedrag zich binnen een periode van 30 dagen terug op uw rekening

Reputatie 7
Badge +3

@CAROLINE BRUNEEL 

zoals hierboven reeds werd vermeld: bij een geannuleerd order wordt automatisch een terugstorting opgestart, meestal binnen de 30 d in orde :-)

excuses voor de verwarring.

Nu moet je wel beslissen wat je doet met het lopende andere order ? afwerken of laten voorbijgaan en na ontvangst retourgeld een nieuwe poging ?

groeten

Tina

Beste

 

Voor alle duidelijkheid die ene order die ik heb geplaatst waarvoor ik al betaald heb maar nog niet ontvangen is al geannuleerd?

 

mvg

Reputatie 7
Badge +4

Blijkbaar zou u over 2 klantnrs beschikken X en Y

De aankoop van het op het klantnr X bestelde en betaalde toestel zou door Proximus geannuleerd geweest zijn (en de terugbetaling ervanvolgt normalerwijze binnen de 30 dagen)

De aankoop van het op klantnr Y bestelde toestel is blijkbaar niet afgerond omdat er geen betaling gebeurde

Blijkbaar kan de betaling die gebeurde op klantnr X niet gebruikt worden voor de betaling van het toestel op klantnr Y

 

Oke maar de terugbetaling van klanten nummer X is dus bezig ? Ik krijg dit binnen de 30 dagen op mijn rekening dus?

mvg

Reputatie 7
Badge +3

klopt

onder het door jou hierboven vermelde klantnennr heb je een mail ontvangen om het lopend order van je bestelling af te werken.

“order R000000*******0376 We zijn er bijna “

het andere order ingeleid door mijn collega onder klantennr 624****62 (met betaling)  is geannuleerd door de systemen 

succes ! en hopelijk verloopt het nu wel vlot…

groeten

tina

Beste

we zijn reeds 30 dagen verder, en ik heb nog altijd GEEN terugbetaling ontvangen terwijl u mij had verteld dat dit in orde zou komen…

ik vind dit niet echt Oke, ik zit al bijna anderhalve maand te sukkelen met alles hiervan. Geen geld terug.

hoe gaan jullie dit oplossen??

Reputatie 7
Badge +3

@CAROLINE BRUNEEL 

het spijt me dat de terugbetaling nog niet in orde is.

Ik contacteer de betrokken dienst voor nazicht.

groeten

Tina

Reageer