Hi
Eerst weer grappig, Proximus is een communicatie bedrijf en je kan er niet naar e-mailen als je problemen of vragen hebt.
Altijd maar bellen en dan kan je tientallen minuten aan de lijn blijven wachten en persoon 1 van helpdesk zegt A als oplossing en persoon 2 zegt B en je hebt geen bewijzen van wat de helpdesk je antwoord van oplossingen.
Nu de vragen:
Enkele jaren terug zat ik nog met een Pay&Go pre-paid kaartje.
Ik bel niet veel, maar moest iedere maand herladen om data bonus te hebben (dacht 1,5 GB mobiele data per maand).
Hele tijd geleden van Pay&Go naar Mobilus Full Control overgestapt omdat je voor zelfde bedrag meer beltijd en data volume had.
Maar ik heb door al die P&G herlaad beuren nog 248,70 euro tegoed wat nu nog m’n tegoed staat.
Maar ik koop geen extra data volume op beltijd, dus die 248,70 euro staat al jaren niets te doen.
Is er een mogelijkheid dat ik met dit tegoed mijn maandelijkse Mobilus Full Control betaal of dat dit tegoed op mijn rekening gestort wordt.
2de vraag.
M’n bejaarde moeder is ook overgestapt van een pre-paid Pay&Go naar Mobilus Full Control.
Ik heb een online My Proximus account, kan ik haar Mobilus Full Control abonnement in mijn My Proximus onderbrengen.
Zo kan ik haar verbruik opvolgen en facturen komen dan in 1 account.
Mvg
Dimitri