Vraag

Technische vraag

  • 28 February 2018
  • 4 reacties
  • 821 Bekeken

Appartementsgebouw, er komen 2 lijnen van proximus binnen, ééntje voor de bovenliggende verdiepingen en ééntje gaat naar het gelijkvloers, omdat het gelijkvloers vroeger een bedrijf was met zijn eigen netwerk. Het gelijkvloers wordt verbouwd naar een woonst. De aanwezige bekabeling van proximus die in opbouw werd gelegd van de straat door de kelder, richting de vroeger patchkast van het gelijkvloers ligt op de muur in het gelijkvloers, omdat dit een woonst wordt wil de eigenaar dat de kabel volledig door de kelderruimte wordt getrokken naar de technische ruimte, i.p.v. op die muur.
Alsook zit er een oud metalen bakje van Belgacom in de ruimte waar de zekeringskast komt, dit moet een halve meter verplaatst worden om een nieuwe zekeringskast te kunnen plaatsen.
Waar kan ik zo terecht om dit opgelost te zien? Het keuzemenu telefonisch leidt me niet naar een juiste gesprekspartner...

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ter info:
https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_infrastructuuraansluiting/particulieren/producten/r-orphans/forms/infrastructuuraansluiting.html
-> verbouwing met te verplaatsen introductiekabel
@M_016,
Er is ook een telefoonnummer voor de dienst infrastructuur maar ik weet hem zo direct niet meer mss weet jij die en kun je die ook mededelen.
Reputatie 6
Badge +4
  • Klantendienst residentieel: 0800 22 800
  • Klantendienst zelfstandigen & KMO: 0800 22 500
  • Klantendienst grote bedrijven: 0800 22 200
  • Kabelbeschadigingen: 0800 91 434
  • Nieuwbouwprojecten: www.proximus.be/bouwen, e-mail: nieuwbouwwestvlaanderen@proximus.com Klachten herbestrating: 0800 14 551 of infra@proximus.com

Bedankt Sabine 👍
ik veronderstel dat dit mail adres voor Nieuwbouwprojecten: nieuwbouwwestvlaanderen@proximus.com moet aangepast worden per provincie.

Reageer