Beantwoord

switchen tussen tariefplannen maandelijk mogelijk?

  • 18 February 2023
  • 5 reacties
  • 66 Bekeken

Beste

 

Ik heb op dit moment een “Unlimited Premium” mobiel abonnement maandelijks te betalen.

Is het mogelijk om op maanden dat ik minder data nodig heb te veranderen naar een ander mobile flex abonnement? En wanneer ik weer meer data nodig heb terug verander?

Gebeurt deze verandering dan per maand of instant?

Via de site zie ik inderdaad dat ik mijn plan kan wijzigen maar kan dit ongelimiteerd of wat zijn de voorwaarden?

Groeten Lieven

icon

Beste antwoord door M_016 18 February 2023, 13:39

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ter info

Er zijn voor maandag geen Proximus medewerkers (moderatoren) actief op dit publieke forum

&

Mobiele abonnementen zijn in principe steeds van onbeperkte duur (tenzij deze gekoppeld zijn aan een GSM t.t.z. als een GSM+abo combinatie)

Een mobiel abo van onbeperkte duur kunt u ten allen tijde (op ieder moment) wijzen van een mobiel abo X in een mobiel abo Y, de afrekening/facturatie gebeurt “pro rata”

@M_016 schreef: (tenzij deze gekoppeld zijn aan een GSM t.t.z. als een GSM+abo combinatie)

Na twee jaar (als het gekoppeld toestel aan dit abo afgeschreven is) geldt toch hier dezelfde regel, als mobiel abo van onbeperkte duur, nee?

Mobiele abonnementen zijn in principe steeds van onbeperkte duur (tenzij deze gekoppeld zijn aan een GSM t.t.z. als een GSM+abo combinatie)

Een mobiel abo van onbeperkte duur kunt u ten allen tijde (op ieder moment) wijzen van een mobiel abo X in een mobiel abo Y, de afrekening/facturatie gebeurt “pro rata”

beste

bedankt voor uw snel antwoord

het gaat idd over een mobiel abo van onbeperkte duur

fijn om te lezen dat ik op ieder moment kan switchen en dat de afrekening pro rata gebeurt.

ik zal dit dan ook direct toepassen

fijn weekend en bedankt voor de hulp

 

Reputatie 7
Badge +4

@Martin 

inderdaad (= dataphone optie van een GSM+mobiel abo combinatie stopt automatisch na 24 maand en wordt dan een gewoon abo van onbeperkte duur)

Reputatie 7
Badge +3

@lieven_ Bedankt voor de reeds gegeven info @Martin en @M_016 👍  Groetjes,Joel

Reageer