Vraag

Stopzetten producten proximus vlot niet

  • 29 December 2020
  • 3 reacties
  • 94 Bekeken

Beste,

 

Het is ondertussen een lang verhaal geworden waarbij redelijk wat zaken zijn misgelopen, maar ik zal het kort schetsen:

 

Doordat de verhuisdienst van Proximus langs geen kanten wou werken en niemand mij kon vooruit helpen, was ik genoodzaakt om van provider te veranderen. Ik had namelijk al weken geen internet in mijn nieuwe woonst en had dit broodnodig voor thuiswerk. Ik zeg mijn pakkket op bij Proximus op 27/11. Als bij wonder krijg ik na die bevestiging van stopzetting ook een bevestiging dat eindelijk een technieker voor me gepland is! Veel te laat, de nieuwe provider was al ingepland en komt sneller.

 

Ik laat ook mijn werkgever, die mijn nummer beheert, weten dat mijn nummer op prepaid moet geplaatst worden en dat daar het mobiel product van Proximus ook stopgezet moet worden. 

 

Nu het stopzetten van het internet bij Proximus was succesvol. Maar ineens krijg ik een nieuwe sim-kaart toegestuurd met een nieuwe nummer dat ik helemaal niet nodig heb. Op mijn profiel staat dat ik een epic mobile abo heb. Ik heb hier dan ook voor de maand december voor moeten betalen. Die stopzetting heb ik aangevraagd op 12/12, omdat ik dit te laat door had. Nu heb ik hiervan nog steeds geen bevestiging gekregen of teken dat dit stopgezet is. Ik wil dat dit echt voor de start van de nieuwe maand in orde komt. Dit moet echt het einde worden van eindeloos geregel.

 

Verder is die technieker dan langsgekomen terwijl ik niet thuis was. Ik heb vandaag melding gekregen dat er een nieuwe afspraak zal komen om 25/01. Deze moet geannuleerd worden, ik heb dit niet meer nodig.

 

Vriendelijke groeten,

Sven

 

​​​​​​​


This topic has been closed for comments

3 reacties

FYI: dit kunnen de prox forummedewerkers regelen voor u als ze hier de draad terug opnemen zal waarschijnlijk pas morgen zijn

Reputatie 7
Badge +3

@dewsven  Ik heb je bericht toegevoegd aan dossier 47001693 dat hiervoor nog open staat en deze gerouteerd naar de juiste dienst. Een dossierbeheerder zal dit nakijken en jou hierover op de hoogte houden. Groetjes, Antonella

Zou nu normaal opgelost moeten zijn! 

 

Bedankt