Vraag

Stock IPhone 14 Pro

  • 27 September 2022
  • 1 reactie
  • 148 Bekeken

Ik zie op de proximus website dat er terug IPhone 14 pro kan aangekocht worden, dus dit betekent dat jullie er nog steeds in stock hebben want anders zouden jullie het niet verkopen toch? 

Ik zie dat alleen de Deep Purple die ik heb besteld uitverkocht is. Kan ik dan mijne ruilen ? Want op dit moment boeit het me echt niet meer welke kleur iphone dat ik aankrijg. Zolang ik er EEN heb en dat zo snel mogelijk!

 

Graag heb ik hier een antwoord op


1 reactie

Ik denk eerder dat het een tactiek van proximus is om nieuwe klanten te lokken om nadien af te komen met de mail “oei het is toch niet in stock u krijgt elke week een update”. Het zou mij verbazen dat iedereen die de iPhone 14 pro (zwart 128gb) gekocht hebben deze al reeds gekregen hebben. Toevallig heb ik de iPhone 14 pro (purple 128gb) genomen en daar zal ik waarschijnlijk tot eind oktober op moeten wachten terwijl dezelfde kleur wel in 256gb terug in “stock” is.  
 

Daarnaast vind ik het ook erg dat een medewerker van proximus bevestigd dat er iphone 14 pro modellen beschikbaar zijn in de proximus winkels terwijl er nog zeer veel personen wachten op hun pre order. Het excuus “bestellingen online en de stock voor winkels zijn gescheiden “. Van een beursgenoteerd bedrijf verwacht je wel meer dan een mededeling “wij weten niet wanneer we stock krijgen “ terwijl ze 100% zeker wel weten wanneer de stock binnenkomt. Het is niet dat Apple ineens een vrachtwagen vol iphones komt leveren in het magazijn van proximus zonder dat iemand daar op de hoogte van is. 

 

Reageer