Beantwoord

Stalking?

  • 13 February 2018
  • 10 reacties
  • 2008 Bekeken

Wordt nu ook reeds enkele weken bijna dagelijks meerdere keren gebeld met na opname alleen de kiestoon.
bij opvragen van het nummer via 1919 : "geen nummer geregistreerd"
Toch een enkele maal het nummer : 003292981016
Na opvraging via 1217 : Onbekend nummer
Weet iemand hierover soms meer?
icon

Beste antwoord door M_016 13 February 2018, 17:37

Bekijk origineel

10 reacties

Kan ook een fake nummer zijn dit heb ik ook af en toe voor.
Zeker op dergelijke oproepen niet terugbellen
Reputatie 7
Badge +4
Betrokken nummer behoort toe aan Voxbone (= alternatieve operator); quasi zeker wordt het gebruikt door een "call center" om u één of ander proberen te verkopen (tijdschrift/dienst/...)
= Zoals Martin reeds voorstelde "simply disregard it" (of maak bv. gebruik van de dienst "bel mij niet meer")
Reputatie 6
Badge +2
Is bureau dat werkt voor de verkoop van abonnementen van de Knack. ( Oproepnummer areacode Gent )

tel:+3228080000 is dat van Voxbone
Zijn het deze niet dan zijn het de volgende keer weer andere, het stop blijkbaar nooit.
Reactie van Peter66 lijkt mij de meest waarschijnlijke; heb 4 weken na elkaar tijdschriften van Knack in de bus gekregen (zonder te vragen!).
waarschijnlijk zal dit niet stoppen tot zij een reactie krijgen van mijnentwege.
Kan dit nummer dan geblokkeerd worden?
Die van Knack hebben mij al enkele keren zelf opgebeld en hen uiteindelijk duidelijk gemaakt dat ze alleen maar hun tijd zullen verspelen, dat ik totaal geen interesse had en dan heb ik niks meer van hen gehoord.
Reputatie 6
Badge +2
Reactie van Peter66 lijkt mij de meest waarschijnlijke; heb 4 weken na elkaar tijdschriften van Knack in de bus gekregen (zonder te vragen!).
waarschijnlijk zal dit niet stoppen tot zij een reactie krijgen van mijnentwege.
Kan dit nummer dan geblokkeerd worden?


Beste Gilleke, ik vrees dat iemand U voor de grap ( ? ) heeft ingeschreven op een proefabonnement van Knack vandaar die magazines van Knack in uw bus, dat was uw proefabonnement.
Dat liep 4 weken.
1 ) Wil je Knack 4 weken lang gratis lezen? Doe dan mee aan onderstaande festivalwedstrijd en vink op het einde van het wedstrijdformulier het vinkje aan om het magazine 4 weken gratis in de bus te ontvangen, en dit geheel vrijblijvend.
2 ) 4 weken gratis knack via jegeldterug.be : daar vond ik een klacht:
"Eén feit is zeker, na ongeveer 4 weken hangen ze aan de telefoon/GSM om je een abonnement aan te smeren (met korting!). Hetzelfde dat de kranten doen zoals Nieuwsblad,..."
3) website natuurpunt : https://www.natuurpunt.be/partner/roularta

Hopelijk ontvang je nu geen nummers meer anders heeft iemand je ingeschreven voor een volledig abonnement, de eerste nummers zijn gratis : http://www.haasje.be/Dreticus/Cijfers/Knack_abo.html

Uitschrijven en info:

NV Roularta Media Group
Raketstraat 50 bus 2, 1130 Brussel,
Tel. 02.702.46.51, fax 02.702.46.52
E-mail knack@knack.be
Reputatie 7
Badge +4
In principe zou je dit "Knack"-probleem (en andere) via onderstaande kunnen oplossen
https://www.bel-me-niet-meer.be
Zonder actie uwentwege zal dit evenwel ook na een aantal (dagdagelijkse) pogingen (al dan niet zonder CLI/oproepnummerindicatie) vanzelf stoppen...
Dat is wat ik al lang doe gewoon ze laten bellen en inderdaad stopt vanzelf, heb inderdaad afgesproken met vrienden en kennissen ....op welke manier ze mij moeten opbellen, zonder dat ik het hier ga verklappen (weet nooit wie er op de forums allemaal stiekem meekijkt !) want anders ben ik weer de pineut 😉, enfin dit is de manier waarop ik het oplos.
Martin
Heb ook al in deze richting aan het denken geweest.

Reageer