Vraag

Sms versturen maar niet ontvangen sim kaart alarm

  • 14 October 2021
  • 4 reacties
  • 117 Bekeken

sim kaart alarm kan sinds 1 week enkel nog sms versturen  maar niet ontvangen. sim kaart in een smartphone getest en idem.

graag een oplossing

kris


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@kris.bobbaers 

Ik vind geen blokkering terug op het profiel van de simkaart,

indien het nog steeds niet mogelijk is zou ik ze inderdaad laten omruilen in een Proximus winkel.

 

Geert

Reputatie 7
Badge +4

Het gsm-nr dat ik hier terugvind is niet aan een sim-kaart gekoppeld (0499xxxx477). Als het over dat nr gaat kan je best even naar een Proximuswinkel gaan om dat in orde te maken. 

Het is voor een Pay &Go kaart 04*******6

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Ik vrees dat u van Proximus medewerkers (moderatoren) op dit publieke forum geen reactie meer zult bekomen voor maandag

Indien voor u mogelijk misschien best de betrokken sim-kaart laten vervangen in een Proximus center (met uw P&Go nr, en uw e-id bij de hand)

P.S.

Ik begrijp dat het betrokken P&Go nr geen sms meer ontvangt van een nr X … mocht betrokken nr x recentelijk van een operator Y naar een andere operator Z overgedragen zijn (geporteerd) kan de oorzaak van het probleem eventueel ook aldaar liggen (niet correct uitgevoerde portering door een operator)

Desgevallend info betrokken nrs in uw forum login profiel opnemen (in een vrij veld ticket), niet op dit publieke forum 

Reageer