Beantwoord

Sms in het Nederlands

  • 14 February 2018
  • 15 reacties
  • 1413 Bekeken

  • Practitioner
  • 52 reacties
Kom ik in Nederland over de grens krijg ik van Proximus een sms in het Frans van het nummer 0477200124. Hoe kan ik taal wijzigen?
icon

Beste antwoord door LorentzV 16 February 2018, 14:31

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Geertrui,

Ik heb enkele configuraties uitgevoerd die dit horen op te lossen voor jou. :)

Groetjes,
Lorentz.
Reputatie 6
Badge +3
Ik heb gewoon alle nummers op het account geherconfigureerd naar: ontvangen sms'jes, taal Nederlands zodat ze allemaal het juiste weergeven. ;)

Groetjes,
Lorentz.
Reputatie 6
Badge +3
OK Koen 😉
Reputatie 6
Badge +3
Dag gvw,

Ik heb nu een dossier gemaakt op voor onze IT dienst om dit even verder te bekijken aangezien ik vermoed dat de wijziging in het systeem niet in praktijk werd gezet. Het dossier nummer hiervan is IM9111866.

Groetjes,
Lorentz.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Geertrui,
Heb je de instellingen > taal nagekeken van je ONEPLUS - 2 toestel?
Mvg. Wilfried
Reputatie 6
Badge +3
Ik heb hen jouw SMS doorverzonden en gevraagd voor verdere feedback. Zou ik snel mogen ontvangen van hen.
Hallo Lorentz.
Het probleem zit hem op het nummer 0472351326.
Bij ons ander gsm nummer zijn meldingen wel in het Nederlands.
Ik heb hetzelde probleem. Kan u de configuraties uitvoeren?
Hallo Koen,
Ter info Lorentz had alles geconfigureerd naar Nederlands.
Dit weekend stak ik de grens over in Nederland en kreeg een sms van Proximus, wat denk je, in het Frans natuurlijk.?
Hoe kan ik de berichten van 0477200124 stoppen?
Reputatie 6
Badge +3
Wil jij de SMS'en bij het grens oversteken uitschakelen? Kan jij jouw GSM nummer even doorgeven via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=65386? Dan kan ik het nodige doen.

Groetjes,
Lorentz.
Waarschijnlijk enorm moeilijk IT probleem, geraakt maar niet opgelost.

Volgens mij in orde.

Wat is snel bij Proximus, na 5 maand nog geen resultaat ?
Dus na 7 maand nog niet ??

Reageer