Beantwoord

Sms - en via PC [closed]

  • 8 January 2016
  • 11 reacties
  • 8397 Bekeken

Ik heb een GSM maar geen abonnement .Ik ben proximus klant, ook voor TV en telefoon. Hoe kan ik een sms versturen via mijn PC ?
icon

Beste antwoord door Martin 11 January 2018, 19:59

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dag Renaat,
als je een account aanmaakt op MyProximus (en dat gaat ook voor gsm als je geen abonnement hebt) kun je via dat platform een sms versturen via PC. Stuur dezelfde sms in één keer naar al uw vrienden en collega's, naar alle mobiele netwerken (ook in het buitenland , maximum 25 sms per dag). U hebt recht om 1 gratis online-sms'en per dag, alleen naar Proximus-nummers.

Groetjes,
Met een pay & go sim kaart kan je dit wel als je een account aanmaakt kan je via MyProximus een online sms versturen
Edit: Wim was mij voor ;-)
Is daar een reden voor dat je online maar max 25 sms/dag kunt versturen of is dit eigen aan een Pay & go kaart ?
Wim,
moet ik voor mijn vraag
""Is daar een reden voor dat je online maar max 25 sms/dag kunt versturen of is dit eigen aan een Pay & go kaart ?""

misschien een nieuwe topic opstarten ?
Reputatie 7
Badge +6
Wim,
moet ik voor mijn vraag
""Is daar een reden voor dat je online maar max 25 sms/dag kunt versturen of is dit eigen aan een Pay & go kaart ?""

misschien een nieuwe topic opstarten ?

Dat mag altijd, Elsa, een nieuw topic. Ik weet het antwoord ook niet direct waarom slechts 25 sms/dag (via PC dan).
Ok maar dan is het toch al duidelijk uit je antwoord dat het niks met Pay & Go te maken heeft maar met online versturen zelf.
Reputatie 2
Badge +1
De limiet van 25 sms-en is er vermoedelijk om te verhinderen dat die interface commercieel gebruikt kan worden.
Maar dan verdienen ze er toch ook aan of niet ? en je kan zelf minder karakters invoeren in één sms als ik het goed voor heb.

als je een account aanmaakt op MyProximus (...) kun je via dat platform een sms versturen via PC.


Beste Wim,

...Ik geloof je best hoor - maar: hoe dan? Ik heb een MyProximus-account, en ik zie nergens die mogelijkheid staan...

Kan jij - of iemand anders hier - mij dar even naar toeleiden?

Hartelijk dank...
Filip.
Dat was wel 2 jaar geleden dit antwoord van Wim en is ondertussen al lang afgeschaft.
Ja, dat heb ik gezien hoor - maar aangezien dat voor mij nu actueel is, leek het mij wel zo logisch om alvast hier even op door te vragen.

En zo "al lang" zal dat wel niet zijn, zeker, aangezien dit inderdaad nog maar 2 jaar geleden hier besproken is...? (Maar allee - toegegeven: 2 jaar is - of beter: lijkt... - een eeuwigheid voor wie 12 jaar oud is natuurlijk...

Ook aan u nog ne prettige avond hé, Martin...
het is zeker al een jaar afgeschaft en mss al langer zo goed weet ik het juist ook niet.
voor u ook nog een prettige avond verder.