Beantwoord

smartphone contract afbetalen

  • 6 March 2020
  • 3 reacties
  • 1672 Bekeken

Reputatie 2

Beste,

Ik heb een smartphone abonnement, maar de telefoon is stuk en niet meer te herstellen.

In de winkel gaven ze me aan om het aflossingsbedrag af te betalen via de factuur ?

Hoe kan ik dit doen ? Kan dit nog bij de factuur van 08/03/20 a.u.b. ?

Zodoende dat ik een nieuwe smartphone kan aanschaffen in de winkel bij mijn huidige mobile pakket M.

Het om de IPhone 8 64 GB gold met restwaarde van 191,68 € mocht dit eventueel kunnen a.u.b. en we zouden u daar heel dankbaar voor zijn, dit in 2 x te laten gebeuren 1 x per 08/03/20 factuur en 1 x per 08/04/20 zodoende als deze eerste domiciliëring van de rekening gaat per 26.03.20 zou ik graag eerstdaags een nieuwe smartphone willen gaan kiezen bij jullie in de winkel of online.

Alvast bedankt uw tijd en positief antwoord,

Met vriendelijke groeten

Laika Maes

icon

Beste antwoord door AntonellaD 9 March 2020, 11:21

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Laika Maes  Ik heb het contract stopgezet. De restwaarde bedraagt 188,72 euro. Dit zal aangerekend worden op je volgende factuur van april. Zodra je die factuur ontvangt en je wenst hiervoor een afbetalingsplan, mag je ons gerust terug contacteren. Groetjes, Antonella

Reputatie 2

@Laika Maes  Ik heb het contract stopgezet. De restwaarde bedraagt 188,72 euro. Dit zal aangerekend worden op je volgende factuur van april. Zodra je die factuur ontvangt en je wenst hiervoor een afbetalingsplan, mag je ons gerust terug contacteren. Groetjes, Antonella

 Dag Antonella, Super bedankt alvast voor jullie hulp ! :relaxed:  Zodra ik ze begin volgende maand ontvang, breng ik jullie op de hoogte. Via deze Topic ? Of moet ik me dan een nieuwe vraag stellen ? Bedankt. Ik merk op dat het contact nummer 0471611120 is, maar het is ondertussen een goede maand bij jullie gewijzigd naar 047. .. .. 05 moet ik daar zelf iets bij MyProximus doen ? Alsook kreeg ik een mail met daarin dus de melding van die 188,72 € maar ook dat we geen Tuttimus meer hebben maar behouden Familus, terwijl we al al die tijd Tuttimus hebben, kan u checken a.u.b. en bevestigen dat het nog steeds Tuttimus is ? Super bedankt alvast. Groetjes, Laika Fijne dag.

Reputatie 7
Badge +3

@Laika Maes 
Je mag dan terug via dit topic verder gaan.
Ik heb het contactnummer gewijzigd in onze systemen, bedankt om dit te hebben doorgegeven.
Je Tuttimus pack blijft inderdaad gewoon behouden.
Groetjes,
Antonella

Reageer