Beantwoord

Smart wifi

  • 9 January 2018
  • 4 reacties
  • 178 Bekeken

Ik heb een Bizz contract met alles erop en aan met inbegrepen 2 gsm abonnementen ik kan maar met een gsm op WiFi van priximus is dit normaal? Hoe kan ik die 2de gsm ook op WiFi van proximus krijgen zodat als men veel surft dit gratis is ?
icon

Beste antwoord door LorentzV 15 January 2018, 14:26

Bekijk origineel

4 reacties

Ik heb wel op die 2 de gsm my proximus geïnstalleerd maar ik kan daar nergens de smart WiFi instellen wie kan mij helpen hier bij?
Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

Kan je even kijken of jij met dat 2e nummer ook een beheerder bent in jouw MyProximus account? Enkel beheerders kunnen gebruik maken van de FON hotspots.

Groetjes,
Lorentz.
Neen met dat 2 de gsm nummer ben ik geen beheerder.
Maar ik ben in St truiden naar de proximus winkel gegaan zaterdag en had een zeeer onvriendelijk man 😡 die deed geen moeite om mij te helpen ben van miserie weg gegaan!
Maar heb vernomen van iemand anders dat ik de app WiFi most douwladen op de gsm
En dan een account aanmaken , maar normaal zou het moeten opgelost zijn ! Maar ik heb het nog niet goed kunnen uitproberen ik hou u hiervan op de hoogte!
Reputatie 6
Badge +3
Sorry dat eerder contact op die manier gebeurde. 😕 Je bent echter uiteraard altijd welkom om mij en mijn directe collega's op dit platform aan te spreken en wij doen uiteraard ons uiterste best om jou dan zo goed en spoedig mogelijk te helpen! :)
Feedback over de status van de FON is zeker welkom!

Groetjes,
Lorentz.

Reageer