Slechtste service in jaren!

  • 2 February 2017
  • 3 reacties
  • 310 Bekeken

Sinds 3 weken ben ik klant bij proximus. Echter heeft het mij tot nu toe alleen maar miserie opgeleverd.

Het begint er al mee, dat bij mijn orginele aanvraag de operator "vergeten"was nummer overname in het pakket te stoppen. Dit terwijl ik dit duidelijk 3 keer heb gevraagd tijdens het gesprek.

Monteur komt bij ons en levert alles netjes af. Echter blijkt tot mijn verbazing, dat het nummer helemaal niet overgezet is.

Ik heb de eerst volgende werkdag met proximus gebeld. na 20 minuten in de wachtrij te hebben gestaan en 4x doorverbonden te worden, kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn die mij kon helpen.
Deze beste man zou alles in orde maken. Ik zou bevestiging krijgen in mijn mail....

een week later, nog steeds geen bevestiging. Toen nog maar eens gebeld. Weer kreeg ik iemand aan de lijn. een dame dit keer. Wederom zou het in orde gemaakt worden. Ik zou ook nog bevestiging krijgen in mijn mail. Bovendien had ik ook een tv bij mijn abonnement. Hier waren wat leverings problemen mee, echter zou deze binnen 2 weken verstuurd worden. Ik zou hier nog een sms bericht van krijgen.....

Paar dagen later weer gebeld.... Het hele verhaal nog eens uitgelegd en er zou een dossier opgemaakt worden. Wederom zou ik bevestiging krijgen in mijn mail...... Echter raad eens???? Weer geen bevestiging!

Daarnaast vertelde deze dame mij ook doodleuk dat ik mijn tv pas ergens in april zou ontvangen....

Ten einde raad, post ik dit dus maar op het forum.

1. ik wil dat mijn telefoonnummer omgezet wordt. Dat de nummerovername eindelijk in orde wordt gemaakt.
2. Ik wil dat er een fatsoenlijke oplossing komt voor die tv. In principe zit er een twee jaar contract aan vast. In de praktijk betekend het dus, dat ik nu aan het betalen ben voor iets dat ik nog niet heb gekregen.

Daar zijn woorden voor in de volksmond, voor dit soort praktijken: OPLICHTING!

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag IvoMaas,

Ik kijk dit graag verder voor je na, stuur je mij hiervoor klantgegevens?

Dat mag uiteraard ook via een privébericht.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes,

HeidiE
Proximus heeft inderdaad de meest waardeloze klantendienst die je je kan voorstellen. Mijn dossier 37959096 ligt ook bij hen te rotten. Ze slagen er niet in hun eigen fouten recht te zetten. Gewoon veranderen van operator!
TUI: Best verder afwerken via dezelfde nieuwe aangemaakte post , namelijk:
>
https://nl.forum.proximus.be/de-praatbarak-5/slechtste-klantendienst-ooit-47216/index1.html#post624345