Beantwoord

Slechte service en liegen!

  • 11 June 2018
  • 1 reactie
  • 283 Bekeken

Vorige week aanvraag gedaan om de gsm nummer van de zaak van bij telenet over te zetten naar proximus. en een andere gsm nummer die bij proximus was te verwijderen bij afloop van de maand.
Omdat ik voor de zaak 24/7 bereikbaar moet zijn vraag ik speciaal hoelang ik onbereikbaar zal zijn, anwoord was maximum 30 minuten en we zullen u bellen om te vragen of een een nieuwe sim kaart heeft ontvangen van proximus voordat we bij telenet de lijn laten blokkeren.
dus vorige vrijdag opeens de lijn afgesloten, ik bel naar de klantendienst om te vragen wat er gebeurt.
hun antwoord: Ja het is doorgegeven aan telenet en die hebben nu de nummer aan ons gegeven maar dit kan 24 tot 48 uur duren voor deze actief is. het is dan ook weekend en nog geen simkaart ontvangen, dus dit is pas vanaf maandagochtend dat de lijn terug bereikbaar is.
Dit is ongeveer 60 uur in plaats van 30 minuten???!!!
Dan vraag ik mij af of jullie dit zelf een goede klantenservice vinden???
En worden dingen zoals dit gecompenseerd of moeten we dit als klant allemaal zomaar laten passeren?????
Als het van proximus af zou hangen kon ik de zaak sluiten...

Groeten,
een ZEER ontevreden klant!
icon

Beste antwoord door WilfriedJ 14 June 2018, 08:54

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Dag Nick,
Kan je ons via deze link nog even de gsmnummer die moest overgenomen worden doorgeven dan kijken we het voor je na.
Mvg. Wilfried

Reageer