Beantwoord

Slechte kwaliteit mobiel bellen

  • 28 April 2019
  • 6 reacties
  • 328 Bekeken

Ik heb een Proximus abonnement via het werk maar slaag er amper in om een telefoongesprek met redelijke kwaliteit te voeren in Hoegaarden. Heel vaak heb ik een mobiel signaal van amper 1 of 2 'streepjes' en wordt de verbinding verbroken. Is dit een gekend probleem in de omgeving van het centrum/kerkhof van Hoegaarden? Zijn er reeds plannen om dit te verbeteren?
icon

Beste antwoord door ThierryW 29 April 2019, 20:55

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Volgens de kaart zou er in opgenoemde straten toch dekking moeten zijn. Ik heb het doorgestuurd naar de betrokken dienst zodat de antenne wordt nagekeken. Van zodra er feedback is, laat ik je iets weten.
Reputatie 7
Badge +4
Plauw, het ticket van mijn collega Thierry wordt naar de techniekers gestuurd. De technieker gaat ter plaatse gaan om de mast na te kijken. Ik kan momenteel nog niet zeggen wanneer dit exact gaat gebeuren, maar wij volgen het op.

Grtjs, Charlotte
je kunt mss al eens kijken op deze kaarten wat er theoretisch aangegeven wordt in je gebied:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_map_network/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-met-4g-of-3g/kaart-met-het-netwerkbereik.html

Morgen (als ze terug op het forum langskomen) kunnen de mensen van Proximus je eventueel inlichten of er daar gekende problemen zijn enz.
Reputatie 7
Badge +4
Ik zie dat de dekking buiten het centrum van Hoegaarden niet optimaal is, maar in het centrum zou het normaalgezien wel in orde moeten zijn. Kan je me anders (een aantal) straten doorgeven waar je problemen ondervindt, dan kan ik het nauwkeuriger onderzoeken.
Ik zie dat de dekking buiten het centrum van Hoegaarden niet optimaal is, maar in het centrum zou het normaalgezien wel in orde moeten zijn. Kan je me anders (een aantal) straten doorgeven waar je problemen ondervindt, dan kan ik het nauwkeuriger onderzoeken.

Straten met slechte ontvangst zijn vb: Elst, Koning Albertlaan. Ik wou nog meegeven dat dit sinds de laatste 3 à 4 jaar is verslechterd is. Vroeger had ik geen problemen.
Ok Thierry, ik hoop dat er iets gevonden wordt. Als dit niet verbetert zal ik genoodzaakt zijn om naar een andere provider over te stappen.
Alvast bedankt.