Vraag

Slechte belkwaliteit iPhone X

  • 24 January 2018
  • 1 reactie
  • 1045 Bekeken

Het is echt niet normaal hoe slecht mensen mij verstaan met deze dure telefoon.Heb alles al geprobeerd...bellen zonder hoesje,4g bellen uitzetten,ruisonderdrukking afzetten,buiten of binnen,overal kom ik hol over.Zelf al zet ik de luidspreker op dan nog kom ik slecht verstaanbaar over.Ook als ik zelf bel is dit probleem er.Mijn bereik is goed dus daar ligt het niet aan.Heb dit toestel via abbo op 20/12/17 gekocht.Ben van plan dit toestel terug naar proximus te brengen.Weet iemand hoe proximus dit afhandeld?Of iemand een oplossing voor het belprobleem?Voor de rest een toptoestel hoor.

1 reactie

Heb een iPhone Se met een beschermhoes van Hello ( alles gekocht bij jawel telenet omdat proximus veel te duur is).
Ik had ook problemen met slechte communicatie .
Handsfree en via CarPlay geen probleem.
Privé modus wel ( dat is een gewoon gesprek waar men niet kan meeluisteren).
Sim kaart vervangen : geen oplossing
LTE uitgeschakeld: geen oplossing
hoes verwijderd : werkt goed
hoes terug geplaatst: slechte communicatie
hoes open gelaten( dit is een hoes waar de gsm inzit en men de voorzijde dichtklapt zoals een boek)
werkt goed.
vermoedelijke reden : de 3 covers boven mekaar aan de achterzijde geven een verzwakking van het ontvangstsignaal.

Dus probeer eens zonder de cover en doe zo een aantal gesprekken, of beter laat hem eraan en verwijder de cover tijdens het gesprek.

Ik ben dat toevallig te weten gekomen bij telenet Sint Niklaas,waar men heel behulpzaam is.

Geef aub een feedback, zodat we hello kunnen informeren en samen kunnen zoeken naar oplossingen.
Dit geldt natuurlijk ook voor de andere toeleveranciers.

grts

SNAF SNAF SNelveegborstel punt be

Reageer