Vraag

slechte 4g ontvangst lillo(haven antwerpen)


Hallo, sinds een paar weken hebben ik en mijn collega’s een sterk verminderde 4g ontvangst op onze gsm’s in Lillo in de antwerpse haven.

Als ik het alleen had geweest dan had ik mijn toestel in twijfel getrokken , maar elke collega die proximus heeft , heeft een sterk verminderde ontvangst.

speedtest wijst dit ook uit , nog niet 1/10 van de normale snelheid wordt bereikt.

zijn er in de omgeving werken bezig of een defect aan een mast of iets dergelijks? 
de 4g ontvangst was altijd zeer goed tot een paar weken geleden.


11 reacties

Tijsmanstunnel west 

2040 antwerpen (lillo)

Is hier al meer informatie over ? wij ( havenbedrijf in de buurt ) hebben hier ook veel last van.

Reputatie 7
Badge +3

@Mnm 

Het betreft de antenne 03LHC die zorgt voor de dekking, hier zijn echter werken voor geplant.

Ik heb hiervoor meer info. gevraagd aan de verantwoordelijke.

 

Geert

 

Dit probleem is tot op heden nog steeds niet opgelost. Rond de terreinen van Evonik en vooral in gebouwen nog steeds erbarmelijke ontvangst. Proximus is van de beste ontvangst hier naar de slechtste gegaan 7 a 8 maanden geleden. Wat is er gebeurd? En wanneer raakt dit opgelost?

Leest er niemand van proximus mee hier?

probleem is nog altijd niet opgelost

 

Reputatie 7
Badge +4

@FonnyB @PSO @PJO Er zijn werken geweest op 1 juni aan de antenne die een deel van Tijsmanstunnel West bediend, kant Hooge Maey. De kant van de Scheldelaan wordt door een andere antenne bediend. Is het sindsdien en aan die zijde dat jullie deze problemen ervaren ? Als ik hierover meer info heb (vb adressen waar je het ondervindt, is het zowel binnen als buiten, sinds wanneer) kan ik een ticket aanmaken om dit verder te laten onderzoeken. 

Probleem ligt op en rond de terreinen van evonik. Zodra ik op de scheldelaan ben wordt het beter

Reputatie 7
Badge +3

@Mnm 

Kan je mij het adres hiervan geven a.u.b.

zodat we kunnen nagaan welke antenne zorgt voor de dekking in dat gebied.

 

Geert

Reputatie 7
Badge +5

@FonnyB Kan je ons het adres bezorgen? 

 

Het bereik hier in de haven ( nabij Lillo) is van altijd goed zelfs 5g naar amper bereik. Soms hebben we even 4g maar valt constant weg. Naar geen bereik of e. Graag meer duidelijkheid wat het probleem is en wnr dit opgelost geraakt...

 

 

 

Tijsmanstunnel West 1

2040 Antwerpen (Lillo)

Reageer