Beantwoord

Slapend rijk

  • 2 maart 2018
  • 2 reacties
  • 101 Bekeken

Mijn pay & go rekening werd de laatste 2 d belast voor resp 8 en 9 €, ondanks het feit dat ik, noch mijn gsm, deze week niet buiten zijn geweest. Een verklaring kan men mij niet geven bij de klantendienst. Het ligt aan mij of mijn gsm. Ik zou om 6.15 s morgens veel data verbruikt hebben, dit dus in mijn slaap en ik slaapwandel niet. Dat dit helemaal niet strookt met mijn verbruikspatroon hebben ze geen oren naar!!! Klantenbinding!
icon

Beste antwoord door LorentzV 6 maart 2018, 15:10

Dag Guido,

Als provider hebben wij geen invloed over het verbruik. Indien je GSM ingesteld is om automatisch handelingen uit te voeren via eendert welk beschikbare methode zal deze dit doen. Indien je op dat moment niet geconnecteerd bent met WiFi en mobiel data aanstaat, zal jouw GSM gebruik maken van het mobiele internet. Ik raad hiervoor aan je instellingen te herconfigureren.

Groetjes,
Lorentz.
Bekijk origineel

2 reacties

TIP:mss best mobiel data uitzetten als je hem niet gebruikt.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Guido,

Als provider hebben wij geen invloed over het verbruik. Indien je GSM ingesteld is om automatisch handelingen uit te voeren via eendert welk beschikbare methode zal deze dit doen. Indien je op dat moment niet geconnecteerd bent met WiFi en mobiel data aanstaat, zal jouw GSM gebruik maken van het mobiele internet. Ik raad hiervoor aan je instellingen te herconfigureren.

Groetjes,
Lorentz.

Reageer