Vraag

Slachtoffer

  • 30 May 2018
  • 5 reacties
  • 455 Bekeken

Ik ben slachtoffer van opzettelijke slagen en verwondingen. Ik heb pas van december een samsung galaxy s8 aangekocht dat je elke maand betaald zo samen met een abonnement. Bij de feiten heeft de dader mojn gsm in 100 stukken gegooid. Hoe veel kost me een reparatie wat niet mogelijk is denk ik. En wat als het niet te maken is en wil terug de s8 moet dan de nieuwprijs betaald worden hoe zit dit alles. Zie foto in bijlage en op voorkant is scherm ook gebarsten maar kan hier geen duidelijke foto van krijgen.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik ben niet van Px en kan u derhalve niet direct helpen m.b.t. hetgeen Px voor u kan doen.
Px zal in elk geval beroep doen op een externe reparateur die het toestel al dan niet zal kunnen herstellen (en wanneer geen herstelling mogelijk is normaal ook een kost voor onderzoek in rekening zal brengen).

Ik vermoed dat aan moderne smartphones weinig of niets te herstellen meer valt indien ook de inwendige electronica (printed circuit) beschadigd is.

In ieder geval - indien nog niet gebeurd - klacht neerleggen bij de politie en met behulp van uw eventuele rechtsbijstandsverzekering proberen een schadevergoeding van de dader te bekomen.

U kunt eventueel ook contact opnemen met Samsung m.b.t. eventuele mogelijkheden tot herstel.
http://www.samsung.com/be/reparatie/mobile/
om een idee te krijgen van zo'n reparatie kun je mss eens binnenspringen in een mediamarkt bv,
ben daar heel tevreden van, heb er zelf al enkele keren mijn iPad laten herstellen.
PS: die kosten kunnen wel vlug oplopen! bv glas vervangen van zo'n Samsung kost al vlug rond de 280 euro
Reputatie 6
Badge +3
Vervelend, Carmen, maar we vrezen dat je dit op de dader moet verhalen. Geen idee of je verzekerd was, maar in geval van kwaad opzet wordt er steeds in de richting van de dader gekeken. Het beste. Jan
Reputatie 6
Badge +2
om een idee te krijgen van zo'n reparatie kun je mss eens binnenspringen in een mediamarkt bv,
ben daar heel tevreden van, heb er zelf al enkele keren mijn iPad laten herstellen.
PS: die kosten kunnen wel vlug oplopen! bv glas vervangen van zo'n Samsung kost al vlug rond de 280 euro


Zou je dan ook kunnen zeggen hoeveel het zou kosten om de batterij van zo'n iPad en iPhones en zelfs van een Macbook te laten vervangen?
Van de iPad's die ik heb laten herstellen ging het enkel nog maar om gebroken scherm, batterijen nog niet laten vervangen.
Maar met dokter google vind ik bvb voor Macbook >
https://help.switch.be/hc/nl/articles/205458215-Hoeveel-kost-het-om-de-batterij-van-mijn-MacBook-Pro-Air-te-laten-vervangen-

Reageer