Zaterdag een nieuwe simkaart + abonnement voor mijn nieuwe iPhone aangevraagd. Met de Servicing 10€ werd het kaartje in mijn iPhone geplaatst. Maar na 3 dagen kan ik nog steeds niet bellen. Naar de hulplijn heb ik vandaag nog gebeld, daar vertelden ze dat er iets geblokkeerd stond en dat het 4 uur zou duren vooraleer ik kon bellen. Na 8 uur kan ik nog steeds niets doen.
Smartphone zegt dat ik geen service heb en dat de simkaart niet geprovisioneerd is.
Zeker ook altijd eens proberen door het toestel uit- en terug in te schakelen of dit iets helpt.
PS: aangezien het reeds na 22u zal er pas morgen iemand van Proximus zelf je kunnen verder helpen als ze hier op het forum terug langskomen.
PS: aangezien het reeds na 22u zal er pas morgen iemand van Proximus zelf je kunnen verder helpen als ze hier op het forum terug langskomen.
Het uit- en inschakelen heb ik om het uur gedaan zonder resultaat.
Dag Juvi,
Kan je het simkaartnummer in je profiel toevoegen achter het gsm-nummer. Op deze manier kunnen we dit verder voor je nakijken.
Groetjes,
Antonella
Kan je het simkaartnummer in je profiel toevoegen achter het gsm-nummer. Op deze manier kunnen we dit verder voor je nakijken.
Groetjes,
Antonella
Hoi Antonella, op MyProximus account kan ik de cijfers niet toevoegen.
klik dan gewoon op het X symbool van ProXimus links naast de naam van AntonnelaD en dan op het envelopje klikken zodat je uw nummer kunt doorsturen in een privé bericht.
Dank u, het probleem is opgelost, alles werkt. 🙂
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.