Vraag

Simkaart omwisseling werkt niet

  • 22 July 2019
  • 9 reacties
  • 1122 Bekeken

Zaterdag een nieuwe simkaart + abonnement voor mijn nieuwe iPhone aangevraagd. Met de Servicing 10€ werd het kaartje in mijn iPhone geplaatst. Maar na 3 dagen kan ik nog steeds niet bellen. Naar de hulplijn heb ik vandaag nog gebeld, daar vertelden ze dat er iets geblokkeerd stond en dat het 4 uur zou duren vooraleer ik kon bellen. Na 8 uur kan ik nog steeds niets doen.
Smartphone zegt dat ik geen service heb en dat de simkaart niet geprovisioneerd is.

9 reacties

Zeker ook altijd eens proberen door het toestel uit- en terug in te schakelen of dit iets helpt.

PS: aangezien het reeds na 22u zal er pas morgen iemand van Proximus zelf je kunnen verder helpen als ze hier op het forum terug langskomen.
Het uit- en inschakelen heb ik om het uur gedaan zonder resultaat.
Dan best afwachten tot morgen als hier iemand van Proximus langskomt om het verder te onderzoeken.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Juvi,
Kan je het simkaartnummer in je profiel toevoegen achter het gsm-nummer. Op deze manier kunnen we dit verder voor je nakijken.
Groetjes,
Antonella
Hoi Antonella, op MyProximus account kan ik de cijfers niet toevoegen.
klik dan gewoon op het X symbool van ProXimus links naast de naam van AntonnelaD en dan op het envelopje klikken zodat je uw nummer kunt doorsturen in een privé bericht.
Reputatie 7
Badge +3
Hey Juvi, Antonella bedoelde op je profiel hier, op het forum. 😉 Grt, Heidi
Dank u, het probleem is opgelost, alles werkt. 🙂
Reputatie 7
Badge +3
Fijn om te horen!

Reageer