Beantwoord

Simkaart niet geprovisioneerd

  • 6 January 2023
  • 4 reacties
  • 644 Bekeken

Wanneer ik mijn nieuwe simkaart wil gebruiken in mijn nieuwe iPhone 14 krijg ik de melding ‘simkaart niet geprovisioneerd’.

Ik heb reeds andere topics gezien met dezelfde context/symptomen maar nergens een oplossing of workaround.

 

Hopelijk kunnen jullie me verderhelpen.

icon

Beste antwoord door GeertC 13 January 2023, 13:42

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Is het een P&G kaart mss heb je die niet geactiveerd .

Reputatie 7
Badge +4

Ik vermoed dat u best in uw forum login profiel én het betrokken GSMnr éen het betrokken SIMkaartnr vermeld (in het vrije veld ‘ticket” aldaar enkel zichtbaar voor Proximus) voor nader onderzoek en oplossing door een moderator (Proximus medewerker)

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Bneyt1 

Is het inmiddels in orde?

 

Geert

Probleem is intussen opgelost. Bedankt iedereen voor de input!

Ticket kan afgesloten worden.