Vraag

Simkaart niet actief na verandering provider

  • 11 September 2019
  • 2 reacties
  • 195 Bekeken

2 dagen geleden ben ik gewisseld van provider. Ik heb gisteren mijn nieuwe simkaart aangekregen. Bij de aanvraag van het abonnement stond vermeld dat de simkaart actief zou zijn na 24-48u. Momenteel zijn we al meer dan 48u verder na de “bestelling” en mijn simkaart werkt nog steeds niet. Moet ik gewoon nog wachten of is er iets fout gelopen?

2 reacties

Uw oude operator beschikt over 1 werkdag (zaterdag) inbegrepen om de door Proximus
gevraagde overdracht via crdc te aanvaarden of te weigeren, dan wel gemotiveerd.
Vervolgens beschikt Proximus over 8 werkdagen om de overdracht effectief uit te voeren
Concreet indien de overdracht bv. op een zaterdagvoormiddag gebeurd is, zal de betrokken overdracht
in het beste geval op maandag of eventueel zelfs pas dinsdag uitgevoerd worden.
U kunt uw actieve operator detecteren via www.crdc.be (www.1299.be) en
kunt u via uw oude operator blijven bellen tot het ogenblik van de effectieve reële overdracht.

NB: Als een Proximus medewerker hier je bericht leest op het forum kan het zeker nagetrokken worden wat er juist aan de hand is.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Juliel1999,
Ik zie dat de uitvoeringsdatum voor de overdracht 13/09 is. Deze zal dus morgen worden uitgevoerd.
Groetjes,
Antonella

Reageer